۵۴۴۴۵۸
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

انتقال جنایتکار شیشه ای از زندان به بیمارستان

مرد میانسال که به دنبال توهم «شیشه»ای و به گمان اینکه همسرش در شکم او دستگاه ردیاب -جی پی اس - کار گذاشته، زن نگون بخت را کشته بود با اعلام نظریه پزشکی قانونی و به دستور بازپرس جنایی، برای درمان از زندان به بیمارستان روانی منتقل شد.

روزنامه ایران: مرد میانسال که به دنبال توهم «شیشه»ای و به گمان اینکه همسرش در شکم او دستگاه ردیاب -جی پی اس - کار گذاشته، زن نگون بخت را کشته بود با اعلام نظریه پزشکی قانونی و به دستور بازپرس جنایی، برای درمان از زندان به بیمارستان روانی منتقل شد.
٢٧ اردیبهشت امسال، خبر قتل زن ٤٧ ساله به مأموران کلانتری ١٥٧ مسعودیه در جنوب شرق تهران اعلام شد. مأموران نیز برای بررسی ماجرا راهی محل حادثه در طبقه چهارم یک ساختمان شدند. آنها پس از ورود به آپارتمان طبقه چهارم، مرد میانسالی را دیدند که می‌گفت همسرش را در حمام خانه به قتل رسانده است. مأموران پس از ورود به حمام با جسد زنی میانسال روبه‌رو شدند که طناب پرده به دور گردنش پیچیده شده بود.
آنها بلافاصله موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام کردند.با حضور بازپرس محسن مدیر روستا و تیم بررسی صحنه جرم مشخص شد عامل جنایت خاموش، زمانی که دو دخترش در خانه نبودند مرتکب جنایت شده است.تحقیقات در صحنه جنایت نیز نشان داد که زوج میانسال در اتاق پذیرایی خانه باهم درگیر شده‌اند و سرانجام مرد با پیچیدن طناب پرده به دور گردن همسرش او را خفه کرده است.بدین ترتیب جسد مقتول برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد میانسال که اعتیاد به ماده مخدر «شیشه» داشت، بازداشت شد.
متهم برای تحقیقات به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در رابطه با علت جنایتی که مرتکب شده بود به بازپرس جنایی گفت: ثریا -مقتول- اصلاً همسر من نیست، او به عنوان خدمتکار به خانه من می‌آید و خانه را تمیز می‌کرد. این زن حتی مادر بچه‌های من نیست و به دروغ به دیگران گفته است که همسر و مادر بچه‌های من است. از همان روزهای اول که ثریا به خانه‌‌ام آمد من را زیر نظر گرفت و برای اینکه بتواند به طور کامل مرا کنترل کند، از ٢٤ سال قبل داخل شکمم جی پی اس نصب کرده و به وسیله دو گوشی که در گوشم قرار داده با من حرف می‌زند.
مدتی قبل برای درمان به ترکیه رفتم اما در آنجا پول‌هایم را دزدیدند و من به ناچار به ایران برگشتم. این زن قصد جانم را داشت و اگر من، ثریا را نمی‌کشتم او مرا می‌کشت. من قبلاً اعتیاد به شیشه داشتم و اما مدتی است که ترک کرده‌ام.درحالی که متهم مدعی بود که ثریا همسر او و مادر بچه‌هایش نیست، بررسی‌ها خلاف این ماجرا را نشان داد و مشخص شد همه گفته‌هایش تحت تأثیر روانپریشی بوده است.در ادامه تحقیقات باتوجه به اینکه متخصصان پزشکی قانونی اختلال روانی در این متهم میانسال را اعلام کرده‌اند، بازپرس جنایی دستور انتقال او را به بیمارستان روانی صادر کرد تا تحت درمان قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج