۵۴۴۵۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ خبرهای خوب و بد هفته


صادرات خاک ممنوع شد. می‌دانید که ممنوعیت صادرات هرچیزی درکشور، عرضه‌اش را در ایران زیاد خواهد کرد. بنابراین خاک می‌تواند به میزان کافی دراختیار همگان قرار بگیرد. حسنش چیست؟ این‌که کسانی مثل من دیگر می‌دانند ازهمین امروز بعد از ابلاغ تصمیمات هرمسئولی درکشور چه مقدار خاک باید بر سرمان بریزیم.

اردوغان اعلام کرده کشورش درمرز با ترکیه دیوار خواهد کشید. چی از این بهتر؟ اولا باعث می‌شود دوستان به جای این‌که از دیوار سفارت‌ها بالا بروند، از این پس از دیوار مرزی بروند بالا و برای کشور مشکل ایجاد نکنند. تازه یک حسن دیگرش هم این است که وقتی کسی از دیواری می‌رود بالا، حتما از آن طرفش می‌رود پایین. به این ترتیب پدیده فرار مغزها تبدیل می‌شود به فرار دیوارنوردان ازکشور و تازه می‌شود جای زندگی.

من همه‌اش مانده بودم چرا تازگی تعداد شرکت‌کنندگان درمسابقه گل یا پوچ زیاد شده و به‌ویژه دولتمردان خیلی به این بازی علاقه نشان می‌دهند. اما امروز فهمیدم علت اصلی‌اش همان حرفی است که مهندس باهنر زده. ایشان گفته دولت باید از ظرفیت رقیب استفاده کند. دولت هم با انجام بازی گل یا پوچ و شیرین‌کاری‌های روتین این بازی (ازجمله خالی‌بازی) درحال استفاده ازظرفیت‌های رقیب است. در واقع ازظرفیت خالی رقیب تنها همین خالی‌بازی‌اش توسط دولت قابل بهره‌برداری است.

یکی ازمسئولان از وجود ۵‌میلیون نفر بیکار درکشور خبر داد و گفت: برای از بین‌بردن بیکاری ظرف ۵سال، هر دقیقه باید ۵ شغل ایجاد کنیم. خب این‌که به راحتی قابل اجراست. یک نفر را بنشانند تا تعداد مشاغل ایجادشده در هر دقیقه را بشمارد. یک نفر بر شمارش فرد اول نظارت کند. یک نفر آمار را به مردم اعلام کند. یک نفر از نحوه برگزاری شمارش انتقاد کند و بالاخره نفر پنجم هم جواب منتقد را بدهد.

بسیاری از شهروندان چینی از گران‌شدن قبر دراین كشور و رسیدن آن به مرز ١٢‌هزار دلار ابراز نگرانی كرده و تورم دراین بخش را نیز سرسام‌آور توصیف كرده‌اند. خدمت دوستان عرض کنم با افزایش تعداد قبرهای دو و سه طبقه درکشور به خودکفایی رسیده‌ایم و می‌توانیم سالانه تعدادی قبر مازاد به چین ارسال کنیم.

خبرهای بد هفته:

الیاس حضرتی گفته؛ اصلاح‌طلب‌ها روی علی مطهری معامله نمی‌کنند. بدی‌اش این است کسی که اهل معامله باشد، اگر روی علی مطهری‌ها معامله نکنند، تنها ما برایشان می‌مانیم و مجبورند روی ما معامله کنند.

متاسفانه یک‌بار دیگر به همگان ثابت شد بسیاری از ایرانیان درفضا سیر می‌کنند و به‌ویژه آخر هفته فضانوردان پرکاری می‌شوند و به هربهانه‌ای می‌روند فضا. ازکجا معلوم شد؟ از این‌که تعداد زیادی از مردم ایران کم‌مو و کچل هستند. دیوانه نشده‌ام و مزخرف نمی‌گویم. تحقیقات جدید دانشمندان ژاپنی نشان می‌دهد سکونت درفضا باعث کچلی می‌شود!

متاسفانه آلودگی هوای اهواز به ١٠برابر حد مجاز رسیده است. اما گویا مسئولانی که باید کاری کنند، فکر می‌کنند این آمار هم ازجنس همان بلوف‌های جناب‌خانی است. اصلا ١٠برابر حد مجاز یعنی چقدر؟ چند تا؟ شما اگر ١٠برابر حد مجاز کباب هم بخورید، زنده نمی‌مانید. ببم‌جان اهواز هوا ندارد. الان من ١٠برابر حد مجاز بزنم تو سر خودم گوش شنوا پیدا می‌شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج