۵۴۴۵۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امیر کویت امروز به عربستان می رود

منابع خبری قطری اعلام کردند که امیر کویت به منظور میانجیگری در رابطه با تنش بین دوحه و برخی کشورهای عربی، روز سه شنبه راهی عربستان خواهد شد.

خبرگزاری مهر: منابع خبری قطری اعلام کردند که امیر کویت به منظور میانجیگری در رابطه با تنش بین دوحه و برخی کشورهای عربی، روز سه شنبه راهی عربستان خواهد شد.

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که شیخ «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت روز سه شنبه (امروز) در راستای میانجیگری برای حل اختلافات بین دوحه و برخی کشورهای عربی عازم عربستان خواهد شد.

بر اساس اعلام الجزیره، امیر کویت با هدف ادامه تلاش ها برای پایان دادن به بحران قطع روابط بین قطر و کشورهای عربستان، امارات، بحرین و مصر عصر سه شنبه وارد شهر «جده» خواهد شد.

امیر کویت شامگاه دوشنبه نیز در تماس تلفنی با همتای قطری خود، «تمیم بن حمد آل ثانی» را به آرام سازی اوضاع، عدم اتخاذ هرگونه اقداماتی که به افزایش تنش منجر می شود و نیز فرصت دادن به تلاش هایی که در راستای کاهش تنش بین دوحه و برخی کشورهای عربی صورت می گیرد فرا خواند.

از سوی دیگر وزیر امور خارجه قطر در گفتگو با شبکه الجزیره اعلام کرد که سخنرانی «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور که قرار بود شامگاه دوشنبه انجام شود به منظور فرصت دادن به تلاش های امیر کویت برای کاهش تنش بین دوحه و کشورهای عربی به تعویق افتاده است.
گفتنی است که کشورهای مصر، عربستان، امارات و بحرین صبح دوشنبه روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند.

این کشورها دوحه را به حمایت از تروریسم و دخالت در امور داخلی دیگر کشورها و برهم زدن ثبات در منطقه متهم کردند. دولت مستعفی یمن، لیبی و مجمع الجزایر مالدیو نیز در اقدامی مشابه روابط خود را با قطر قطع کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج