جاباما
۵۴۴۵۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مدل‌های جدید گلکسی S۸ و ال‌جی G۶ در راه است

اپل، سامسونگ، ال‌جی؛ سه ضلع مثلث تکنولوژی هستند که هرساله تلاش می‌کنند با معرفی پرچم‌دار جدید، هیجان‌انگیز و متفاوت، بازار را تحت تاثیر قرار دهند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: اپل، سامسونگ، ال‌جی؛ سه ضلع مثلث تکنولوژی هستند که هرساله تلاش می‌کنند با معرفی پرچم‌دار جدید، هیجان‌انگیز و متفاوت، بازار را تحت تاثیر قرار دهند.
مدل‌های جدید گلکسی S8 و ال‌جی G6 در راه است

جدیدترین شایعه‌ها حاکی از عرضه مدل‌های جدید از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ گلکسی S8 و ال‌جی G6 است. این اقدام در جهت رقابت هرچه بیشتر با محصول آینده اپل یعنی آیفون ۸ صورت می‌گیرد.

مثلا گفته می‌شود که سامسونگ، پرچم‌دار S8 را در قالب رنگی به اسم "Rose Gold" روانه بازار می‌کند. هم‌چنین شنیده شده که ال‌جی مدل G6 خود را در انواع ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایتی به زودی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین دور از ذهن نیست که این اقدامات درست چند ماه قبل از عرضه محصول جدید اپل صورت می‌گیرد تا راه را برای اپل کمی سخت کنند.
مدل‌های جدید گلکسی S8 و ال‌جی G6 در راه است

از طرفی اپل هم قصد دارد تیراژ مدل آیفون ۸ را نسبت به قبل بیشتر کند. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که آیفون ۸، فروش بیشتری حتی نسبت به آیفون ۶ اس را تجربه کند.
مدل‌های جدید گلکسی S8 و ال‌جی G6 در راه است

شکی نیست که شرکت اپل به واسطه استقبال از نوآوری و خلاقیت در مسیری قدم گذاشته که الهام‌بخش دیگر شرکت‌های بزرگ و کوچک شده؛ از طراحی‌ گرفته تا فناوری‌های مشابه. حالا خبر عرضه مدل‌های جدید و احتمالی از دو شرکت ال‌جی و سامسونگ، در راستای رقابتی جدی و سنگین با اپل صورت می‌گیرد تا با اقداماتی مشابه این شرکت آمریکایی مثل عرضه گوشی در طیف گسترده از حافظه داخلی و معرفی رنگی خاص برای پرچم‌دار خود، نگاه‌ها را بیشتر به سوی خود جلب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج