۵۴۴۵۸۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ سازمان صدا‌و‌سیمالیتی!

صدا‌و‌سیمای نازنین برای پخش ربنای شجریان یک‌سری شرایط از پیش تعیین کرده که عبارتند از آوردن کارت ملی و اصل شناسنامه، پر کردن فرم الف، همراه داشتن ضامن معتبر و این‌ها؛ که در این صورت دوستان منت روی تخم چشم بنده گذاشته و ربنای.....

فریور خراباتی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

صدا‌و‌سیمای نازنین برای پخش ربنای شجریان یک‌سری شرایط از پیش تعیین کرده که عبارتند از آوردن کارت ملی و اصل شناسنامه، پر کردن فرم الف، همراه داشتن ضامن معتبر و این‌ها؛ که در این صورت دوستان منت روی تخم چشم بنده گذاشته و ربنای استاد را پخش می‌کنند. واقعا ما راضی نیستیم مسئولان مظلوم و زحمتکش صدا‌و‌سیما انقدر به این مسائل بی‌اهمیت توجه کنند.

یک تتلویی، مهدی جهانی یا علیشمسی هم بگذارند ما راضی هستیم. اسم سازمان صدا‌و‌سیما را «صدا‌و‌سیمالیتی» بگذارند که همه دورهم حالش را ببریم. اصلا شما اگر یک بررسی انجام دهید متوجه می‌شوید که برنامه‌های صدا‌و‌سیما به قدری عمیق و بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری پخش می‌شوند که دیگر مدیر این سازمان خطاب به پرسنل مجموعه گفته: «همه‌اش که نمیشه برنامه‌های مورد علاقه مردم رِ بسازیم!

یه چند تا کار دلی هم بیرون بدیم». زیرا شما اگر کنداکتور جذاب و متنوع شبکه‌های تلویزیون را نگاه کنید به‌این صورت است که صبح برنامه «نه به برجام و هرچی که هست!» پخش می‌شود، ظهر سامان گلریز می‌آید و «کوکوی کباده کنگو» را آموزش می‌دهد و می‌گوید: «قبلا ما اینجا فقط کباب ترش و جوج آموزش می‌دادیم، الان سفره مردم کوچیک شده، می‌دونم دست‌تون خالیه خودم بهتون پول قرض میدم تا این قابلمه‌های تلفون رو بخرید!». پس از آن اخبار ورزشی پخش می‌شود و مجری خبر می‌گوید: «متاسفانه تیم ملی فوتبال ایران که در زمان دولت نهم و دهم چهار بار قهرمان جام‌جهانی فوتبال شده بود، به دلیل سیاست‌های عقب‌نشینانه(!) دولت یازدهم و متاسفانه دوازدهم در برابر تیم مونته‌نگرو به پیروزی دو بر یک قناعت کرد».

بعد از ظهر برنامه‌ای با حضور کارشناس مسائل مونته‌نگرو پخش می‌شود که دقیقا مشخص نیست این بزرگوار درآمدش از کجاست و چگونه خرج زندگی را از تحلیل مسائل مونته‌نگرو درمی‌آورد.

ایشان در این گفت‌و‌گوی جذاب یک‌سری از اقدامات وزارت امورخارجه را نقد می‌کند که برای خود مسئولان این وزارتخانه هم تازگی دارد و به گفته شاهدان عینی، محمد جواد ظریف خطاب به مجید تخت‌روانچی می‌گوید: «مجید بزن شبکه یک ببینیم توی وزارت‌خارجه چه تصمیمات جدیدی گرفتیم!».

آخر شب هم یک برنامه تحلیلی با موضوع «نقش دولت در شیوع تب کریمه کنگو» پخش می‌شود که در آن فیلمی نشان داده می‌شود که اعضای هیات دولت داخل یک کیسه فریزر تب کریمه کنگو ریخته‌اند و در خانه‌های مردم را زده، یقه آن‌ها را گرفته و به زور کله‌شان را داخل کیسه فریز می‌کنند تا به این بیماری مبتلا شوند.

حالا یک سازمان با این برنامه‌های جذاب وقتی برای شجریان شرط می‌گذارد انگار اسب با لگد زده... شما فرض کن توی دماغ آدم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداروشکر که همه بدبختیامون تموم شده وفقط مونده پخش ربنای شجریان که مطمئنم خیلیا که ازش حرف میزنن اصلا از شجریان خوششون نمیاد یکی نیست بگه برترینها الان خواسته مردم ربناست؟؟ول کنید دیگه صداوسیما چی داره وکجاش درسته قبلا بعد افطار سریال میذاشت که حداقل یکیش طنز بود الان چی؟؟الان تنها طنز صداوسیما خندوانه است که دیگه طرفداری انچنان نداره دورهمی هم که تموم شد از جایی که فقط دنبال گریه واه وناله است ودیگه کسی نگاش نمیکنه چی میخواین

    • بدون نام

      استاد دردل مردم جا داره و چون صدا وسیما با مردم بیگانه است ازپخش ربنای استاد چون باعث تلطیف روح وروان مردم میشه وحشت داره .

    • بدون نام

      ما نمیخواهیم صدای شجریان رو لحظه افطار بشنویم . مومنین مقدسی که خیلی دوست دارند میتوانند به افق بی بی سی و با صدای شجریان افطار کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب تو نخواه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج