۵۴۴۶۱۳
۱ نظر
۵۰۹۷
۱ نظر
۵۰۹۷
پ

خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه

در سال ۱۹۹۲ میلادی، موسسه هنری «ژان پیر ویل» دست به اقدامی خلاقانه زده و با کشیدن نقاشی روی شیشه، طرح های سه بعدی ایجاد کرد که توهم حرکت را به بیننده القا می کنند.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: در سال ۱۹۹۲ میلادی، موسسه هنری «ژان پیر ویل» دست به اقدامی خلاقانه زده و با کشیدن نقاشی روی شیشه، طرح های سه بعدی ایجاد کرد که توهم حرکت را به بیننده القا می کنند.

بنیانگذار این موسسه با همراهی همسر خود، با ترسیم طرح های موردنظر روی چند لایه مجزا از شیشه، توهم سه بعدی بودن نقاشی را به بیننده القا می کنند.

آن ها تکنیک خود را ویترئوگرافی به مفهوم نقاشی روی شیشه نامیدند و از آن پس، طرح های گوناگون و نامحدودی را با همکاری یکدیگر خلق کردند. این موسسه بالغ بر ۲۰ سال است که در این زمینه فعالیت دارد و با کمک نور و سایه، توهم حرکت را در نقش های روی آبگینه به بیننده تلقین می کند.
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
خلق تصاویر سه بعدی و متحرک روی شیشه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • skh

      چقد خوشگلن:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج