۵۴۴۸۰۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ کشف وجه اشتراک داوینچی و قالیباف

یکی از شهروندان عربستانی به‌خاطر انتخاب تیم فوتبال ایران در بازی فیفا ۲۰۵۶ و شکست یکی از تیم‌های عربی در بازی‌اش، از این کشور اخراج شد! سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در سخنانی از برخی کشورهای عربی درخواست کرد کمتر....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

یکی از شهروندان عربستانی به‌خاطر انتخاب تیم فوتبال ایران در بازی فیفا ۲۰۵۶ و شکست یکی از تیم‌های عربی در بازی‌اش، از این کشور اخراج شد! سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در سخنانی از برخی کشورهای عربی درخواست کرد کمتر خودشان را سوژه کاربران شبکه‌های مجازی و رسانه‌های جهان كنند ولی یکی از مسئولان عربی، ضمن تایید این حکم اعلام کرد این شهروند با انتخاب ایران در بازی فیفا ۲۰۵۶ به بی‌ثباتی منطقه کمک کرده، آن هم در حالی‌که مدتی است قانونی تصویب شده که در آن هر شهروند عربی که تیم ایران را در فیفا با اختلاف ۶ گل شکست دهد، هزار دلار جایزه نقدی دریافت می‌کند... تازه، اگر بتواند در بازی پلی استیشن، داور را هم به نوعی بخرد، تمام هزینه‌های آن به نامبرده پرداخت می‌شود! وی در ادامه افزود: انجام برخی خطاها در این بازی روی بازيکنان ایرانی پاداش‌های چشمگیری دارد از‌جمله، تکل از پشت: ۱۵۰ دلار، خطای کف‌پا: ۱۰۰ دلار، کشیدن پیراهن: ۵۰ دلار! این مسئول عربی در پایان سخنانش مسئولانِ ساخت این بازی‌ها را تهدید کرد که اگر با زبان خوش تیم ایران را حذف نکنند، مقر این بازی‌ساز را از صاحب ملکش به ۱۰ برابر قیمت هم شده می‌خرند و اثاث آن‌ها را در کوچه می‌ریزند!

دونالد ترامپ که همچنان معتقد است باید سیاست‌های تحریمی در قبال ایران سختگیرانه‌تر شود، در تازه‌ترین تويیت خود عبارت نامفهوم: «shole‌ shole shole!» را منتشر کرد! دانشمندان علم رمزگشایی از کلمات نامفهوم که هنوز اندر خم کشف معنای عبارت نامفهوم قبلی ترامپ، یعنی‌:«‌!Covfefe» بودند، با انتشار این تويیت، دسته جمعی و با مشاهده یکی از بغض‌آلودترین قسمت‌های مجموعه ماه عسل، به طرز غم‌انگیزی به شیوه بغض گیر‌کرده در گلو، خودکشی کردند! اما یکی از کابران ایرانی با انتشار ویدویی در فضای مجازی اعلام کرد هر کس با فضای مجازی ایرانی‌ها آشنایی داشته باشد، می‌داند که ترامپ با انتشار این تويیت به‌صورت نمادین می‌خواهد نشان دهد از شُل بودن تحریم‌ها علیه ایران ناراضی است و در ضمن به صورت همزمان اشاره ریزی هم دارد به این نکته که: «ترامپ چقدر قشنگه... موهاش خوش مش و رنگه!» و این نشان از خودشیفتگی و البته بیکاری این سیاست‌مدار دارد که می‌نشیند و حتی از دیدن ویدیوهای خاله زنکی ۴۰ سال قبل ایرانی‌ها هم دریغ نمی‌کند!

ویروس عامل انتقال‌دهنده بیماری تب کریمه کنگو، در گفت‌وگوی تلفنی از خارج کشور با خبرنگار ما، اعلام کرد برای امسال هیچ برنامه‌ای برای ورود به کشور ایران ندارد. این ویروس دلیل این تصمیم را این‌طور اعلام کرد که: «من در این مدت وارد هر کشوری شدم، همه‌جا وضعیت فوق‌العاده حاکم شد، مردم از ترس من به خود می‌لرزیدند و بزرگ‌ترها، شب‌ها داستان‌های ترسناک مرا برای فرزندان‌شان تعریف می‌کردند... کارگردان‌های بزرگ ژانر وحشت از روی سرگذشت زندگی من چندین فیلم و سریال ترسناک ساختند و خلاصه بنده در میان ویروس‌ها اعتبار و ابهت خاصی داشتم... ولی من به محض ورود به کشور شما، با حجم زیادی از شوخی، جوک، لطیفه، گیف، فیلم‌های صداگذاری شده و... روبه‌رو شدم به طوری‌که هر‌جا می‌رفتم و خودم را معرفی می‌کردم، طرفی که اسم مرا می‌شنید، از شدت خنده روی زمین ولو می‌شد و از حال می‌رفت! خلاصه آبرو و ابهت چندین و چند ساله من در میان ویروس‌های مرگبار از بین رفت و الان در صنف ویروس‌های خطرناک، ویروس تب‌خال را بیشتر از من تحویل می‌گیرند!».

پس از ۴۰ سال که از رفتن دکتر قالیباف از شهرداری تهران می‌گذرد، شوراهای شهر و شهرداران بعدی، هنوز نتوانستند دقیقا سر در بیاورند که ایشان در مدت شهرداری‌شان بر تهران، با تهران چه کردند! این عبارت کوتاه، چکیده بیانیه شوراهای شهر و شهرداران تهران از ۴۰ سال قبل تاکنون است که امروز تیتر برخی جراید کشور بود. دکتر قالیباف در پاسخ به این ادعا، ضمن گل انداختن گونه‌هایش، گفت: «...خب در پاسخ باید عرض کنم اصولا خلق هر اثر هنری به همین شیوه است... یعنی هنرمند در لحظه خلق هنری دچار حالتی است که هیچ کس نمی‌تواند از آن سر دربیاورد... الان نه کسی می‌داند مرحوم داوینچی با ژوکوند چه کرد که لبخندش آن طوری شد، نه بنده با تهران چه کردم که گریه‌اش این طوری شد!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      خوب بید. از این مطلب آخرتون خوشم نیومدبهتر ه نسبت به کار های دکتر در تهران بی انصاف نباشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج