۵۴۴۸۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مشخصات آی مک پرو: قوی‌ترین دسکتاپ جهان

اپل از سال ۲۰۱۳ بدین سو دسکتاپ آی مک خود را به‌روزرسانی انقلابی نکرده بود تا اینکه دیروز با رونمایی از آی مک پرو / iMac Pro از خجالت حرفه‌ای‌ها درآمد تا بتواند جلوی رقیب قدرتمند خود یعنی سرفیس استودیوی مایکروسافت بایستد.

خبرآنلاین: اپل از سال ۲۰۱۳ بدین سو دسکتاپ آی مک خود را به‌روزرسانی انقلابی نکرده بود تا اینکه دیروز با رونمایی از آی مک پرو / iMac Pro از خجالت حرفه‌ای‌ها درآمد تا بتواند جلوی رقیب قدرتمند خود یعنی سرفیس استودیوی مایکروسافت بایستد.
مشخصات آی مک پرو: قوی‌ترین دسکتاپ جهان

آی مک پرو نمایشگر ۲۷ اینچی رتینای با پشتیبانی از ۱ میلیارد رنگ دارد و رزولوشنی معادل ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل را یدک می‌کشد. شفافیت آن ۵۰۰ nit با فناوری Wide color p۳ است.
مشخصات آی مک پرو: قوی‌ترین دسکتاپ جهان

پردازنده به‌صورت ۸ ، ۱۰ یا ۱۸ هسته‌ای از نوع زئون اینتل تعریف‌شده و گرافیک آن تا ۲۲ ترافلاپ قدرت محاسباتی دارد. دست‌کم ۳۲ گیگ رم از نوع DDR۴ و ۲۶۶۶ مگاهرتز روی آن نصب‌شده که تا ۱۲۸ گیگ قابل ارتقاء است.

هارد ۱ ترابایتی اس اس دی به‌صورت پیش‌فرض روی آی مک پرو نصب است و تا ۴ ترابایت قابل ارتقاء است.
مشخصات آی مک پرو: قوی‌ترین دسکتاپ جهان

در بخش گرافیکی محصول Radeon Pro Vega ۵۶ با ۸ گیگ رم اختصاصی روی آی مک پرو قرار داده‌شده است و همچنین مدل وگای ۶۴ نیز قابل‌ خرید است که آن نیز ۱۶ گیگ رم گرافیکی اختصاصی دارد.
مشخصات آی مک پرو: قوی‌ترین دسکتاپ جهان

قدرت آی مک پرو همین بس که ۴ ترابایت حافظه اس اس دی، ۱۲۸ گیگ حافظه ECC و ۴ پورت تاندربولت نسخه ۳ دارد و قادر به اتصال دو RAID و دو نمایشگر ۵K به سیستم اصلی است. همچنین برای اولین بار اترنت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای روی آن نصب‌شده است که ۱۰ برابر سریعتر از اترنت کنونی روی پی سی‌های حرفه‌ای است.
مشخصات آی مک پرو: قوی‌ترین دسکتاپ جهان

دوربین فیس تایم اچ دی، اتصال ۴ نمایشگر ۴K یا دو نمایشگر ۵K، پشتیبانی از ویدئو میرور، خروجی ویدئو دیجیتال با تاندربولت ۳، پورت وی جی‌ای، اچ دی‌ام آی، دی وی آی، تاندربولت ۲، ۴ میکروفون، اسپیکر استریو، ۴ یو اس بی نسخه ۳، پشتیبانی از کارت SDXC و UHS-II؛ از دیگر مشخصات فنی آی مک پرو با رنگ اختصاصی خاکستری فضایی است که استارت قیمتی آن ۴۹۹۹ دلار تعیین‌شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج