۵۴۴۸۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیک‌زاده: شنیده‌ام که بازیکن آزاد محسوب می‌شوم

مدافع - هافبک فصل گذشته صبا و تراکتورسازی تأکید کرد که اگر بازیکن آزاد باشد کارش برای بازی در لیگ برتر آسان‌تر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: هاشم بیک‌زاده در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. قبلاً هم گفتم که نمی‌دانم برای فصل آینده بازیکن آزاد محسوب می‌شوم یا اینکه سهمیه لیگ برتری به حساب می‌آیم. البته شنیده‌ام که بازیکن آزاد محسوب می‌شوم، چون قراردادهایی که تراکتورسازی در نیم‌فصل با بازیکنان امضا کرد، اعتبار نداشته است. من اگر بازیکن آزاد باشم کارم برای فصل آینده راحت‌تر خواهد بود و این موضوع می‌تواند به من کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تیمی مذاکره کرده است یا خیر تأکید کرد: من یکی دو پیشنهاد دارم و مذاکراتی را انجام داده‌ام. امیدوارم که درنهایت یک اتفاق خوب برایم رخ دهد. واقعاً در فصل گذشته خیلی سختی کشیدم و این فصل برای من به بدترین شکل تمام شد. من به تراکتورسازی آمدم تا به تیم ملی برسم و با این تیم قهرمانی را تجربه کنم، اما متأسفانه اتفاقاتی افتاد که تراکتورسازی و چند بازیکن ضرر کردند.

مدافع - هافبک فصل گذشته صبا و تراکتورسازی در خاتمه تصریح کرد: من ۷۰ درصد از پول قراردادم را از تراکتورسازی دریافت نکرده‌ام و امیدوارم حداقل این پول را بگیرم. من از باشگاه استقلال هم طلب دارم. متأسفانه در فوتبال ایران بازیکنان ایرانی مدام باید دنبال طلب‌های خود باشند، ولی بازیکنان خارجی خیلی راحت شکایت کرده و پول‌شان را دریافت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج