۵۴۴۸۹۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

ناو چینی به زیردریایی تبدیل می شود

نیروی دریایی چین مشغول ساخت ناوهای جنگی است که به زیر دریایی تبدیل می شوند و می توانند از زیر آب نیز حمله نظامی انجام دهند.

خبرگزاری مهر: نیروی دریایی چین مشغول ساخت ناوهای جنگی است که به زیر دریایی تبدیل می شوند و می توانند از زیر آب نیز حمله نظامی انجام دهند.

به نقل از پاپ ساینس، نیروی دریایی چین مشغول ساخت کشتی های آرسنالی است که به زیر دریایی تبدیل می شوند. همچنین ناو جنگی می تواند از زیر آب نیز حمله نظامی انجام دهد.
ناو چینی به زیردریایی تبدیل می شود

در حقیقت کشتی های آرسنال طرح اولیه از بسترهای شناور موشک هستند که می توانند ۵۰۰ موشک متوسط را به طور عمودی پرتاب کنند. بنابراین چنین طرحی نشان از ساخت یک ناو جنگی حامل موشک است که می تواند از زیر آب نیز فعال باشد.

طبق گزارش رسانه های چینی اکنون کارشناسان نظامی این کشور مشغول بررسی دو نوع ناوجنگی با قابلیت فرورفتن زیر سطح آب هستند. هر دو این طرح ها قابلیت حمل ۲۰ هزار تن بار را دارند.

یکی از این مطالعات پروژه ساخت کشتی با قابلیت های سریع مربوط است و مطالعه دیگر مربوط به کشتی است که در زیر آب به طور کامل قابلیت عملکرد خود را حفظ می کند.

نمونه نخست از کشتی آرسنال برای انجام عملیات های مخفیانه بیشتر اوقات زیر آب می ماند. اما برای عملکرد سریع از حالت مخفی خارج می شود.
ناو چینی به زیردریایی تبدیل می شود

مطالعه دوم مربوط به کشتی با طراحی معمول است که عملکرد آن شباهت زیادی به زیردریایی های زمان جنگ جهانی دوم دارد. این زیردریایی بیشتر برای عملیات های روی سطح آب به کار برده می شود. البته این کشتی در صورت بروز درگیری می تواند زیر آب برود.

به هر حال محققان موسسه Eastern Arsenal در چین از سال ۲۰۱۱ میلادی مشغول آزمایش مدل های مختلف فناوری های ملزوم برای ناوهایی هستند که زیر آۤب نیز قابلیت عملکرد دارند. همچنین براساس شایعات مختلف شرکت Bohai Shipbuilding Heavy Industrial Corporation نیز مشغول ساخت یک نمونه از این ناو است که احتمالا تا ۲۰۲۰ میلادی آماده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج