۵۴۵۲۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساخت پروژه واقعیت مجازی «برکینگ بد»

وینس گیلیگان خالق «برکینگ بد» به زودی تولید پروژه «واقعیت مجازی» جنجالی‌ترین سریال شبکه «ای ام سی» را با همکاری بخش کنسول کمپانی «سونی» آغاز می‌کند.

وب سایت آی ‌سینما: وینس گیلیگان خالق «برکینگ بد» به زودی تولید پروژه «واقعیت مجازی» جنجالی‌ترین سریال شبکه «ای ام سی» را با همکاری بخش کنسول کمپانی «سونی» آغاز می‌کند. این پروژه قرار است از طریق تجربه «واقعیت مجازی» و خارج از فرم بازی به مخاطبان عرضه شود و سونی از انتشار جزییات بیش‌تر در این‌باره خودداری کرده است. سریال ماجراجویی‌های «والتر وایت» (با بازی درخشان برایان کرانستن) از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در قالب پنج فصل روی آنتن رفت و همچنان رکورددار یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون امریکا است.
ساخت پروژه واقعیت مجازی «برکینگ بد»

به گزارش «گیم اسپات»، سونی به جز این که اطلاع داده انتشار پروژه واقعیت مجازی «برکینگ بد» قطعا به امسال نمی‌رسد، حاضر به ارایه توضیحات بیش‌تری در این زمینه نشده است. هنوز مشخص نیست این پروژه که قرار است با همکاری بخش «پلی استیشن» سونی تولید شود، در قالب اپیزودیک یا به صورت یک‌جا به بازار عرضه خواهد شد.

اگرچه در حال حاضر، این پروژه در مراحل بسیار ابتدایی تولید قرار دارد اما به گفته منابع آگاه، گیلیگان به عنوان خالق جهان داستانی «برکینگ بد» مایل است با اضافه کردن خطوط داستانی جدید، روایت‌های متفاوتی را در پروژه واقعیت مجازی اثر خود بنگجاند.

اندرو هاوس مدیر اجرایی بخش ویدیوگیم کمپانی سونی در این‌باره توضیح می‌دهد: «ما جلسه‌ای تشکیل دادیم و با هفت نفر از برنامه‌سازان درجه یک تلویزیون سونی از جمله دیوید شور خالق سریال «بلک لیست» و وینس گیلیگان و تعدادی دیگر در این‌باره به بحث و گفت‌وگو نشستیم.» او اضافه می‌کند در ادامه این نشست با طرح ایده واقعیت مجازی به بررسی امکان‌های موجود پرداختند و بعضی از برنامه‌سازان حاضر در جلسه به شدت مجذوب چنین طرحی شدند اما خود گیلیگان تنها کسی بود که با قطعیت گفت: «واقعا دلم می‌خواهد این پروژه را عملی کنم. دلم می‌خواهد تجربه‌اش کنم.»

از آنجایی که ابزارهای تولید ویدیوی ۳۶۰ لایو اکشن همچنان ابتدایی هستند، چنین تجربه‌ای باید در تلفیق با گرافیک کامپیوتری به سرانجام برسد. به همین منظور، تیم بازی سونی با گیلیگان همکاری خواهند کرد تا با درک کامل ایده‌ها و دیدگاه او، به تولید این پروژه بی‌سابقه رنگ واقعیت ببخشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج