جاباما
۵۴۵۳۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال توقف تولید مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر یکی از پرفروش ترین نوت بوک های اپل بوده اما این کمپانی در سال های اخیر این سری از محصولات خود را مورد بی توجهی قرار داده است. آخرین شایعات نیز از این حکایت دارند که اپل قطعا تولید مک بوک ایر را متوقف خواهد کرد.

وب سایت تک شات: چند وقتی است که اپل مک بوک ایر جدید معرفی نکرده است. در این مدت نیز شایعات و گزارش های متعددی منتشر شده که ادعا دارند کمپانی اپل تولید این نوت بوک را متوقف خواهد کرد. مک بوک ایر یکی از پرفروش ترین نوت بوک های اپل بوده اما این کمپانی در سال های اخیر این سری از محصولات خود را مورد بی توجهی قرار داده است. آخرین شایعات نیز از این حکایت دارند که اپل قطعا تولید مک بوک ایر را متوقف خواهد کرد.
احتمال توقف تولید مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر در سال ۲۰۰۸ توسط استیو جابز معرفی شد. او در زمان معرفی، مک بوک ایر را از بین یک فایل اداری بیرون کشید تا نشان دهد که این محصول واقعا کم ضخامت ترین نوت بوک موجود در بازار است. از آن زمان مک بوک ایر بروزرسانی های متعددی دریافت کرد.

با وجودیکه اخیراً شایعات به انتشار بروزرسانی های عمده برای این محصول اشاره داشتند، اما هرگز هیچکدام به واقعیت نپیوستند. به تازگی یکی از افراد مطلع در کمپانی فاکسکان توضیحاتی را در خصوص برنامه های اپل در Reddit ارایه داده است.

در پاسخ به این پرسش که آیا اپل قصد عرضه یک مک بوک ایر جدید را در سال جاری دارد، وی گفت که "این سری متوقف شده است". این نخستین باری نیست که چنین پیش بینی مطرح می شود.

عدم توجه اپل به سری مک بوک ایر خود نشان می دهد که این کمپانی قصد ندارد بروزرسانی عمده ای برای این سری از محصولات خود منتشر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج