۵۴۵۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

رئیس جمهور ارمنستان به روحانی تسلیت گفت

سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان در پیامی به حسن روحانی همتای ایرانی خود ضمن محکومیت عملیات تروریستی در تهران، تاکید کرد: باید متحدانه علیه پدیده فاجعه بار تروریسم بین المللی مبارزه کرد.

خبرگزاری ایرنا: سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان در پیامی به حسن روحانی همتای ایرانی خود ضمن محکومیت عملیات تروریستی در تهران، تاکید کرد: باید متحدانه علیه پدیده فاجعه بار تروریسم بین المللی مبارزه کرد.

سرویس خبری ریاست جمهوری ارمنستان امروز (چهارشنبه) به نقل از پیام سرکیسیان رئیس جمهوری این کشور نوشت که هر گونه اقدام افراط گرایی و تروریسم را محکوم می کنیم.

وی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت امنیت و ثبات کشور ایران به عنوان دوست و همسایه ارمنستان، افزوده است: اطمینان دارم که مسئولان جمهوری اسلامی کلیه اقدام های لازم را در راستای پیشگیری کامل از تکرار این اقدام ها انجام می دهند.

رئیس جمهوری ارمنستان در پایان پیام خود به همتای ایرانی نوشته است: در این لحظات سنگین و حساس خدمت جنابعالی، ایرانیان که دوست ملت ما هستند و بستگان قربانیان تسلیت عرض کرده و ابراز همدردی می کنم و همچنین آرزومند سلامتی هرچه زودتر مجروحان هستم.

نمایندگان مجلس ملی ارمنستان نیز امروز به نشانه همبستگی با ملت ایران در مبارزه با تروریسم و ادای احترام به شهدای مقابله با حمله های تروریستی در تهران یک دقیقه سکوت کردند.

در این پیام که امروز (چهارشنبه) در اختیار نمایندگی ایرنا قرار گرفت، آمده است: مراتب همدردی با دولت و ملت ایران و تسلیت به مقام های جمهوری اسلامی را در واقعه اقدام های تروریستی تهران اعلام می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارمنستان دشمن اول شیعه نباشه دشمن دوم شیعیانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج