۵۴۵۷۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

همراهی دوباره حامد بهداد با دارکوب‌ ها

تازه‌ترین آلبوم موسیقایی گروه موسیقی دارکوب به خوانندگی حامد بهداد و تعدادی دیگر از خوانندگان موسیقی نواحی تیرماه روانه بازار موسیقی می‌شود.

خبرگزاری مهر: تازه‌ترین آلبوم موسیقایی گروه موسیقی دارکوب به خوانندگی حامد بهداد و تعدادی دیگر از خوانندگان موسیقی نواحی تیرماه روانه بازار موسیقی می‌شود.

همایون نصیری، سرپرست گروه موسیقی دارکوب درباره فعالیت‌های این گروه موسیقی اینگونه گفت: «لیوا» عنوان دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی دارکوب است که در قالب ۱۰ تراک موسیقی بی‌کلام و باکلام با نام‌های دارکوب، آتش، باد، سایه، لیوا، الکتروکوب، ضربی همایون و مجنون توسط شرکت ایران گام روانه بازار موسیقی خواهد شد.

همراهی دوباره حامد بهداد با دارکوب‌ ها

وی ادامه داد: محسن شریفیان نوازنده نی انبان و سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر در یک تراک و حامد بهداد به عنوان خواننده ميهمان در دو تراک در این آلبوم ما را همراهی کرده‌اند که فکر می‌کنم یکی از تجربه‌های متفاوت هر دو در عرصه خوانندگی است که می‌تواند برای علاقه‌مندان موسیقی هم مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست گروه موسیقی دارکوب درباره محتوای این آلبوم خاطرنشان کرد: سبک و سیاق این آلبوم مانند قالب کارهای این پنج سال گذشته گروه دارکوب ولی به طور حتم پخته‌تر و سنجیده‌تر از کارهای قبلی ماست. ضمن اینکه استفاده از یک ساختار ریتمیک و بهره‌گیری از موسیقی نواحی آفریقا، خراسان جنوبی و نزدیک کردن آنها به فضای الکتریک در کنار استفاده از خوانندگان محلی و خوانندگان ميهمان از ویژگی‌های این آلبوم است.

نصیری در پایان با اشاره به حضور مهران مدیری و حامد بهداد در کنسرت جدید گروه دارکوب گفت: متاسفانه شرایطی فراهم نشد که مانند کارهای قبلی گروه در اجراهای زنده از حضور مهران مدیری و حامد بهداد به عنوان خوانندگان ميهمان گروه استفاده کنیم. بنابراین گروه دارکوب این بار بدون حضور این دو هنرمند میزبان علاقه‌مندان موسیقی در کنسرت آینده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • roza

      خبر بسیــار خوب و مسرت بخشی است. "حــــامد بــــــهداد" یک هنرمند تمام عیار است و حرفه ای می خواند.
      بی صبرانه و مشتاقانه منتظر آلبوم مستقل "حـــــــــامد بهـــــــداد" عزیــــــــز و همچنین تازه ترین آلبوم موسیقیایی گروه دارکوب هستمشک نـدارم که این آلبوم با موفـقیـت و استقبال چشــمگیری مواجه خواهد شد.

    • بدون نام

      گروه دارکوب رو دوست دارم . امیدوامر البومش زود بیاد.

    • استار

      اون آهنگش قشنگه كه مي‌گه:
      خاك بر فرقش نشيند هر كه يار از من گرفت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج