۵۴۵۷۸۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

پیام رئیسی در پی اقدام تروریستی در تهران

تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی، حادثه تروریستی امروز در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

خبرگزاری ایسنا: تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی، حادثه تروریستی امروز در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«اقدامات کور تروریستی امروز در تهران، بار دیگر، منطق واقعی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران را به صریح‌ترین وجه ممکن نمایان ساخت و به خوبی نشان داد که در پس نقاب مدعیان حقوق بشر، چه جنایتکارانی قرار گرفته‌اند.

در شرایطی که اوضاع منطقه به نفع ملت‌ها و به ضرر قدرت‌های سلطه‌جو و پیاده نظام آن‌ها پیش می‌رود و گروهک‌های تکفیری و تروریستی در آستانه نابودی کامل به دست پرتوان رزمندگان مردمی جبهه مقاومت قرار دارند؛ عملیات تروریستی در تهران و کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه که فاقد هرگونه ارزش نظامی است، بیش از آنکه نشان‌دهنده قدرت تروریست‌ها باشد، بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌هاست که به خیال باطل خود گمان می‌برند با کشیدن پنجه خونین بر چهره ملت ایران، می‌توانند زخم‌های وارده بر خود در منطقه را التیام بخشند.

تروریست‌های کوردل و سازمان‌دهندگان آن‌ها گویا فراموش کرده‌اند که ملت ایران در دهه‌های گذشته نیز برای چند سال متمادی، تجربه «ترور فراگیر» را از سر گذراند و جنایت‌پیشگانی سنگدل، ۱۷ هزار نفر از مردان و زنان و پیران و جوانان این کشور را در کوچه و خیابان و مغازه و منزل و محراب به شهادت رساندند؛ اما این ملت بزرگ نه تنها در برابر این هراس‌افکنی سازمان‌یافته، خم به ابرو نیاورد بلکه خون شهیدان ترور، انسجام و اتحادمردم ایران را بیش از پیش استحکام بخشید و نهایتاً روسیاهی و ذلت، نصیب تروریست‌ها و حامیان آن‌ها گردید.

آنگونه که مطلع شدم، در جنایت تروریستی امروز تهران همانند حرکت‌های کور گذشته، عمدتاً مردم عادی و بیگناه از باغبان و دستفروش تا افراد نیازمند مراجعه‌کننده به نمایندگان مجلس هدف تروریست‌ها قرار گرفته‌اند. این امر بیانگر آن است که صحنه‌گردانان ترور، مانند همیشه با کلیّت ملت ایران دشمنی دارند و هدف اصلی آن‌ها ایجاد خلل و ترس در صفوف بهم پیوسته مردم این مرز و بوم است. به همین دلیل نیز، مانور وحدت و انسجام ملت در برابر تروریست‌ها بیش از هر چیز دیگری موجب شکست و ناکامی آن‌ها خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم‌کردن این جنایت کور، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به خانواده‌های آنان تسلیت عرض نموده و در جوار حضرت ثامن الائمه (ع) از خداوند متعال مسئلت دارم تا روح بلند آنان را میهمان خوان رحمت خویش گرداند.

همچنین بر دست و بازوی توانمند سربازان اسلام و پاسداران امنیت کشور که مقتدر و جان بر کف، در برابر توطئه‌های پلید دشمنان و عوامل متعدد ناامنی کشور ایستاده‌اند، بوسه می‌زنم و از خداوند سبحان، توفیق و اقتدار روزافزون همه آنان را خواهانم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      ایکاش برخی ها از جرات تو چیزی یاد می گرفتند ...

    • بدون نام

      خوبه.حالا باید هر 80میلیون نفر هر کدام یک پیام تسلیت بدهند.

    • بدون نام

      درود بر سید خدا رییسی

    • صوری

      آفرین این درسته. ما با هر نظر و برنامه و فکر و .... اول آفریده خداییم٬بعد انسانیم و بعد هم ایرانی هستیم.این حرفا نشون میده تفکری پشت این رفتار وجود داره. ممنون

    • بدون نام

      دروود بر سید مظلونیت. درررود بر تو

    • بدون نام

      تتلو پیامی نداده تا این لحظه؟

    • بدون نام

      نه منتظر ببین خاتمی و کرباسچی جونتون با ربنای استاد کی به جنگ تروریستا میرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج