۵۴۵۸۴۵
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

دعوت ترامپ از امیر قطر برای سفر به واشنگتن

رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از امیر قطر دعوت کرد تا برای حل بحران قطع رابطه کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس با این کشور به واشنگتن سفر کند.

ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از امیر قطر دعوت کرد تا برای حل بحران قطع رابطه کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس با این کشور به واشنگتن سفر کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز از امیر قطر دعوت کرد تا برای حل بحران میان این کشور با همسایه هایش به کاخ سفید برود.

براساس اطلاعیه ای که در تارنمای رسمی کاخ سفید منتشر شده، ترامپ این دعوت را صبح روز چهارشنبه (به وقت محلی) در یک تماس تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر مطرح کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در این تماس تلفنی بر اهمیت همکاری همه کشورهای منطقه برای جلوگیری از تامین مالی سازمان های تروریستی و توقف ترویج افراطی گری تاکید کرد.

ترامپ همچنین تاکید کرد که متحد بودن شورای همکاری خلیج فارس و تقویت همکاری ایالات متحده با این شورا برای مبارزه با تروریسم و ارتقای ثبات منطقه ای حیاتی است.

عربستان روز دوشنبه (15 خرداد 96) به همراه امارات، بحرین، مصر، دولت شرق لیبی، جزایر مالدیو و رئیس جمهوری فراری و مستعفی یمن با ادعای حمایت قطر از تروریسم و افراط گریی و دخالت در امور داخلی دیگر کشورها، روابط دیپلماتیک خود را با دوحه قطع کردند.

در پی این اقدام قطر با ابراز تاسف از تصمیم این کشورها، آن را غیرقابل توجیه دانست و تاکید کرد، ادعاهایی که موجب اتخاذ این تصمیم شده، نادرست است.

عربستان، امارات و بحرین همچنین تمامی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود با قطر را بسته اند.

روابط ریاض و ابوظبی با دوحه در روزهای اخیر به دلیل انتشار اظهارات منتسب به «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر دچار تنش و اختلافات شدید شد که سرانجام روز دوشنبه به قطع روابط دیپلماتیک میان آنها منجر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      ای کاش قطر پیشنهاد این ترامپ رو نپذیره مشخصه که میخواد از قطر باج بگیره،ای کاش هر چه زودتر ایران قطر رو به سمت خود سوق بده

    • بدون نام

      جالبه ! امیر قطر میره اونجا یه سری هدیه و شیرینی ورشوه میده به ترامپ بعد ترامپ میگه گور بابای سعودی بیا با هم برقصیم با شمشیر و اینا و ایوانکا !!! بعد میگه باشه داری برمیگردی اونجا خیلی خطرناکه امیر ! فقط این 50 میلیارد اسلحه رو هم ببر . پولشم همون دم در کارت بکش . اینجوری خیال منم راحتتره ! رسیدی خلیج ( فارسشو نمیگه فلان فلان شده ) چند تا هم بد وبیراه به ایران بگو.
      وبدین ترتیب حیوانات جنگل سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کردند

    • بدون نام

      نریا !!!میخوان گولت بزنن تو کشورت کودتا کنن عاقل باش.

    • عطا

      ای ترامپ دم بریده.
      قدیما می گفتند: رتیل نیش میزنه بعد میره قبرستون منتظر جنازه میشینه.
      حالا حکایت ترامپه که همه نفاق ها رو پیاده کرد حالا میخواد از قطر درمونده با گرفتن باج سبیل دلجویی کنه.

    • وحید

      میخواد بلایی که سر پدرش آورد رو سر خودش بیارن، میخوان در نبودش کودتا کنن و قدرت رو ازش بگیرن.

    • بدون نام

      امیرقطر ازقطر خارج شود پشت سرس یا عربستان حمله خواهدکرد یاکودتا ازاین دوحالت خارج نیست امیر قطر هوشیار باش به دام ترامپ نیوفتی نرو به امریکا دراین موقیعت حساس

    • بدون نام

      واقعا این ایران مردم دلاورش بودن که تحریمهای کل دنیا را تحمل کردن ولی قطر چند روز هم نمیتوانند تحریم چند کشور کوچک را تحمل کند واگر تا الان تسلیم نشده بخاطر حمایت چند کشور خارجی از قطر بوده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج