جاباما
۵۴۶۱۳۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

در اطلاعیه نیروی انتظامی مطرح شد؛

نیروهای پلیس، فرصت را از تروریست ها گرفتند

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام راحل اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام راحل اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت رشید و مومن ایران ؛ حادثه تروریستی و مذبوحانه روز چهارشنبه نشان داد گرچه تروریست های اجیر شده در عداوت و خصومت با مردم انقلابی ایران از هیچ رفتار سبعانه و اقدام قساوت آمیزی فروگذار نمی‌کنند اما اینگونه اقدامات وحشیانه نه تنها هیچ خللی در اراده پولادین مردم ایران پدید نمی آورد بلکه عزم آنان را برای دفاع از ارزش های دینی و ملی خود صد چندان می سازد.

اقدام سریع، هوشیارانه و هماهنگ نیروهای انتظامی،نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در مقابله با تروریست های کوردل ضمن اینکه درسی بزرگ به گروهک های مزدور و حامیان ریز و درشت آنان داد، شگفتی همگان را نیز برانگیخت.

واکنش و سرعت عمل نیروهای پلیس پایتخت نیز آنچنان هوشمندانه و مجاهدانه بود که هر نوع ابتکار عملی را از تروریست ها سلب و آنان را درعملی ساختن افکار پلیدشان ناکام گذاشت و با اقدام و شلیک بموقع ماموران کلانتری حرم، تروریست ها آرزوی ورود به حرم حضرت امام (ره) و انجام اقدام مذبوحانه را با خود به جهنم بردند و همچنین با حضور بهنگام و سریع یگانهای ویژه ناجا(نوپو) وعوامل انتظامی در محدوده مجلس شورای اسلامی ، درکنار برادران متعهد و از جان گذشته سپاه پاسداران برای ایجاد امنیت و برداشتن سایه رعب و ناامنی درکشور موثرواقع گردیدند.

واکنش مردم کشورمان در برابر حادثه تروریستی روز چهارشنبه، به ویژه واکنش شجاعت آمیز آنانی که به محل وقوع حوادث نزدیک بودند،نشان داد ملتی که اتفاقاتی نظیر جنگ تحمیلی و حوادث تروریستی دهه شصت و بحران های محلی دهه آغازین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت موفقیت آمیز و اعجاز گونه پشت سر نهاده است، در برابر اینگونه اقدامات ایذایی و مذبوحانه خم به ابرو نمی آورد و آرامش و امنیت خود را فرو نمی گذارد.

نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، ملت رشید ایران بویژه خانواده های ارجمند آن عزیزان و اظهار همدردی با مجروحان و مصدومان این حادثه تروریستی ، به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهد که با اقتدار و صلابت و آمادگی فزون تر از همیشه و به فضل و کرم الهی ، حافظ امنیت و آرامش آنان خواهد بود و به تروریست های مزدور و حامیان آنها اجازه نخواهد داد که لذت امنیت بی بدیل کشور را از چنین ملت شجاع، با اراده و بزرگی بستانند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lili

      واقعا ازتون ممنونیم. دوستتون دارم

    • طهماسب

      درود بر نیروی انتظامی که هر گاه می بینیمشون حس آرامش می گیریم. نیروهای پلیس کشور عزیزمان با سد شدن راه تروریست ها فرصت دادند تا نیروهای کمکی امنیتی هم از راه برسند که اگر این مهم انجام نمی شد با باز شدن پای تروریست ها به صحن مجلس کشتار عجیبی از نمایندگان تمام استان ها صورت می گرفت که هم از بعد تعداد فاجعه بود هم از لحاظ حیثیت برای کشورمان. درودتان باد فداکاران انتظامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج