۵۴۶۲۱۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اوکراین:

تروریسم سفارشی علیه ایران وقاحت بار است

وزارت امور خارجه اوکراین اقدامات تروریستی در تهران را محکوم و اعلام کرد: انتخاب اماکنی که هدف تروریست ها قرار گرفت، از وقاحت بسیار سفارش دهندگان و مرتکبان این جنایت حکایت می کند.

ایرنا: وزارت امور خارجه اوکراین اقدامات تروریستی در تهران را محکوم و اعلام کرد: انتخاب اماکنی که هدف تروریست ها قرار گرفت، از وقاحت بسیار سفارش دهندگان و مرتکبان این جنایت حکایت می کند.

در این بیانیه که روز پنجشنبه انتشار یافت، آمده است: اوکراین عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد کاملا از محکومیت اقدامات تروریستی در تهران حمایت و بر تشریک مساعی جامعه جهانی در مبارزه با تروریسم به منظور ریشه کن کردن این پدیده شوم که تهدیدی علیه سراسر دنیای متمدن است، تأکید می کند.

وزارت خارجه اوکراین همچنین افزوده است: ما خواستار انجام اقدامات قاطع برای پیشگیری و مبارزه با تأمین مالی فعالیت های تروریستی و اقدام علیه گروههایی هستیم که از ایدئولوژی افراطی، خشونت، عدم بردباری و ترور پیروی می کنند و بر اجرای کلیه تصمیمات و سازوکارهای بین المللی پیش بینی شده و تعهدات کشورها از جمله بر اساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد، تاکید می کنیم.

وزارت امور خارجه اوکراین در پایان نیز ضمن اعلام تسلیت، با ملت ایران و خانواده قربانیان عملیات تروریستی احساس همدردی کرده و آرزومند بهبودی هر چه زودتر مجروحان شده است.

امروز نیز شماری از شهروندان اوکراین و ایرانیان مقیم این کشور در اقدامی خودجوش به یاد شهیدان عملیات ضدتروریستی کنار دیوار سفارت ایران در کی یف کل گذاشتند و شمع روشن کردند.

صبح دیروز در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که ، تاکنون شهادت 12 نفر و مجروح شدن بیش از 40 نفر تائید شده است

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از چهار مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و ۳ تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.

گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      حالا دیگه همه واسه ما تز میدن..... چرا جمله عملیات سفارشی رو میاری؟؟؟؟..... میخوای به چی برسی ؟؟؟؟ ناگفته پیداست که هر عملیات تروریستی تو دنیا به سفارش یه سری آدمها و گروهها و یا کشورها انجام میشه..... این عملیات هم در ساده ترین بر داشتش کار آل سعودِ ضد ایرانی هست..... ولی اگر توجه به فرمایشات رهبر بکنیم میینیم که اگر بیش از حد داستان رو گندش کنیم دودش تو چشم خودمون میره.....اگر ایشون فرمودند ترقه بازی شک نکنید که بی دلیل و از روی احساس نفرمودن..... جملشون خیلی پرمعنی و قشنگ هم شیطنت تروریست هارو تحقیر کرد هم جایی برای آتیش بیار های معرکه باقی نذاشت هم اقتدار ملی و نظامی مملکت مارو به رخ دنیا کشید..... حالا فلان رئیس جمهور و نخست وزیر فلان کشور میاد کاسه داغتر از آش میشه ما باید مطمئن باشیم هدفهای دیگه ای رو دنبال میکنه..... کسی غیر از خودمون و رهبر دلسوزمون دلش برای ما نسوخته....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج