۵۴۶۲۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ارمنستان، حمله تروریستی تهران را محکوم کرد

وزیر دفاع ارمنستان به همراه تعدادی از مقامات این کشور با حضور در سفارت ایران در ایروان، حمله تروریستی تهران را محکوم کردند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع ارمنستان به همراه تعدادی از مقامات این کشور با حضور در سفارت ایران در ایروان، حمله تروریستی تهران را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سفارت ایران در ارمنستان به منظور گرامیداشت یاد قربانیان حملات تروریستی تهران، دفتر یادبودی در محل این سفارت در ایروان گشوده است.

در این دفتر یادبود مقامات ارمنستان از جمله وزیر دفاع، وزیر حفظ محیط زیست، رییس ستاد پلیس و استانداران ضمن ابراز همدردی با قربانیان،این اقدام را محکوم کرده اند.

ویگن سرکسیسان وزیر دفاع ارمنستان با ابراز همدردی با خانواده های قربانیان حادثه تروریستی تهران گفت: ما در کنار ملت ایران هستیم و همانطور که رهبر معظم ایران در پیام خود تاکید کردند: تروریسم تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و به گفته رییس جمهوری اسلامی ایران، همه ملت بزرگ ایران باید با وحدت و همدلی به مبارزه با ترویسم ادامه دهند.

وی افزود: من و همتای ایرانی ام در دیدارهای خود بر ضرورت مبارزه با تروریسم در منطقه تاکید کرده ایم، بی ثباتی زمینه مناسبی برای رشد تروریسم است و باید در جهت با ثبات کردن منطقه تلاش کنیم.

وزیر دفاع ارمنستان تصریح کرد: مطمئنم که ملت ایران با اتحاد و همبستگی خود زیر سایه جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد تا تروریسم در این کشور دست به کوچکترین اقدامی بزند.

وارتان یقیازاریان رئیس ستاد کل پلیس ارمنستان با تاکید بر این که حمله تروریستی تهران حمله به کل بشریت است، گفت: تمامی کشورها باید در مبارزه با تروریسم با ایران همکاری کنند.

وی افزود: من در این مبارزه از طرف پلیس ارمنستان اعلام آمادگی می کنم برای همکاری با نیروهای انتظامی ایران، از تبادل اطلاعات تا هر گونه همکاری دیگری که به نابودی تروریسم کمک خواهد کرد.

در عین حال، سرژ سرکیسیان ریاست جمهوری ارمنستان در پیامی هر گونه اقدام افراط گرایی و تروریسم را محکوم کرد.

وی در پیامی به آقای روحانی رئیس جمهوری کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت امنیت و ثبات کشور ایران به عنوان دوست و همسایه ارمنستان افزود: اطمینان دارم که مسئولان جمهوری اسلامی همه اقدام های لازم را در راستای پیشگیری کامل از تکرار این اقدام ها انجام می دهند.

رئیس جمهوری ارمنستان در پایان پیام خود به همتای ایرانی نوشته است: در این لحظات سنگین و حساس خدمت جنابعالی، ایرانیان که دوست ملت ما هستند و بستگان قربانیان تسلیت می گویم و آرزومند سلامتی هرچه زودتر مجروحان هستم.

کارن کاراپتیان نخست وزیر ارمنستان این حادثه تروریستی را در پیامی به اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهور محکوم کرده است.

نمایندگان مجلس ملی ارمنستان نیز به نشانه همبستگی با ملت ایران در مبارزه با تروریسم و ادای احترام به شهدای مقابله با حمله های تروریستی در تهران یک دقیقه سکوت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر ارمنستان و حامیان ارمنستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج