۵۴۶۴۶۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش سه نماینده به حادثه تروریستی تهران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برخورد ترامپ با حادثه تروریستی تهران را بسیار سخیف و غیر منطقی خواند و گفت: اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه تروریست ها دامن کشورهای تروریست پرور را می‌گیرند، یعنی اینکه کسانی که ۱۱ سپتامبر را به وجود آوردند از خود آمریکایی‌ها بودند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برخورد ترامپ با حادثه تروریستی تهران را بسیار سخیف و غیر منطقی خواند و گفت: اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه تروریست ها دامن کشورهای تروریست پرور را می‌گیرند، یعنی اینکه کسانی که ۱۱ سپتامبر را به وجود آوردند از خود آمریکایی‌ها بودند.

سیدحسین نقوی حسینی در واکنش به صحبت های ترامپ بعد از حادثه تروریستی تهران گفت: برخورد بسیار سخیف و غیر منطقی ترامپ باعث تعجب همگان شده، بعد از بروز حادثه ۱۱ سپتامبر و حمله تروریست ها در قلب آمریکا ملت ایران به ملت آمریکا تسلیت گفت و خود را در کنار ملت آمریکا دید، اما در حادثه تروریستی تهران نه تنها ترامپ ابراز تاسف نکرد و تسلیت نگفت که شروع به اتهام زنی به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران کرد.

به گفته وی، برخورد آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی از گروه های تروریستی نشان می دهد آنها پشت سر تروریست ها هستند و از موضع تروریست ها به دنبال برخورد با ما هستند.

حادثه را جناحی نکنید

حشمت الله فلاحت پیشه نیز در خصوص حادثه تروریستی مجلس گفت: هر کس که بخواهد این موضوع را جناحی کند و ربط به انتخابات بدهد قطعا مورد مواخذه مردم و افکار عمومی واقع می‌شود. شهدای این حادثه مظلوم ترین مردم ایران بودند که برای پیگیری مشکلشان به مجلس آمده بودند و داعش زمانی که حمله کرد برایش جناح سیاسی و مرد و زن و کودک و بزرگ مطرح نبود و همه مردم را به رگبار بست.

وی افزود: همه باید بدانیم داعش دشمن تمام ملت ایران است و همه باید بر محور وحدت ملی و مردم و مسئولین در کنار هم برای مبارزه با تروریسم تلاش کنیم.

مدیریت بی‌نقص پزشکیان در جلسه حساس روز چهارشنبه مجلس

جلال میرزایی با اشاره به حمله تروریستی روز چهارشنبه داعش به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از ظهر روز چهارشنبه حمله به‌طور کامل تحت مدیریت یگان ویژه نیروی انتظامی موسوم به نوپو و یگان ویژه سپاه قرار گرفت و مهاجمان در طبقات محاصره شده بودند و پس از آن بود که آقای لاریجانی وارد صحن علنی مجلس شدند اما تا پیش از آن اداره جلسه حساس روز چهارشنبه برعهده آقای پزشکیان بود که به‌خوبی جلسه را اداره کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس به تلاش نمایندگان برای القای آرامش به جامعه تقدیر کرد و گفت: نمایندگان مجلس نشان دادند که در مواجهه با این مسائل هشیار بوده و هر کدام نیز به خوبی بر خود تسلط داشتند.

او اعلام کرد: فراموش نکنیم کشور ما همجوار با کانون‌های تروریستی جهان است و با این حادثه نشان داد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید بیش از پیش مراقب بوده و مانع تکرار چنین حملاتی شوند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی تا پیش از این ده‌ها مورد از اقدامات مشابه را خنثی و پیش از بروز حادثه، گروه‌های تروریستی را متلاشی کردند و نباید در این شرایط به‌خاطر این اتفاق، زحمات نیروهای امنیتی را زیرسوال ببریم.

پشتوانه مردمی نظام دشمنان را مستاصل کرده است

محمود صادقی نیز در کانال تلگرامی خود یادداشتی در این خصوص منتشر کرد؛ قسمتی از متن یادداشت به شرح زیر است:

حمله وحشیانه به خانه‌ ملت، به‌عنوان نماد مردم‌سالاری و حرم امام خمینی (قدس سره)، به عنوان نماد پیوند عاطفی مردم با رهبری، به فاصله‌ای کوتاه از انتخابات شکوهمند ۲۹ اردیبهشت،‌ نشان داد آنچه دشمنان و بدخواهان این مرزوبوم را مستأصل و آنان را وادار به این قبیل حرکات مذبوحانه ساخته، پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است.

تروریسم کوری که اینک به پدیده‌ای جهانی تبدیل شده، از یکسو ریشه در رقابت‌های قدرت‌های جهانی برای سلطه بر منابع و مناطق استراتژیک منطقه ما دارد و از سوی دیگر، متکی بر نگرشی متحجرانه به اسلام است. برای مقابله مقطعی با این پدیده، تقویت مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای ضروری است، اما راه‌حل اساسی را باید در ارائه الگویی جستجو کرد که بتواند به‌عنوان بدیلی مناسب نزد ملت‌های مسلمان مقبولیت یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج