۵۴۶۶۵۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قدردانی سفیر ایران بابت خاموشی برج ایفل

در پی اقدام شهردار پاریس و خاموش شدن چراغ‌های برج ایفل برای همدردی با بازماندگان قربانیان حملات تروریستی تهران سفید کشورمان از شهردار پاریس قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی اقدام شهردار پاریس و خاموش شدن چراغ‌های برج ایفل برای همدردی با بازماندگان قربانیان حملات تروریستی تهران سفید کشورمان از شهردار پاریس قدردانی کرد.

در این نامه، علی آهنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همبستگی پاریس که با خاموش کردن چراغ‌های برج ایفل انجام شد؛ با یادآوری این موضوع که ملت فرانسه هم همانند ملت ایران طعم تلخ ترورهای کور و اقدامات گروه‌های تروریستی از جمله داعش را چشیده است، افزود: این گروه تکفیری وهابی با هدف گرفتن دو نماد جمهوری اسلامی ایران یعنی حرم امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار مردمسالاری و مجلس شورای اسلامی به عنوان جایگاه عینی مردمسالاری در ایران و شهادت ۱۷ نفر و مجروح ساختن ده‌ها نفر خشم خود و حامیان ایدئولوژیک و مالی خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران که با جدیت با این گروه تروریستی و به طور کلی تروریسم و افراطی‌گرایی مقابله می‌کند، نشان داد.

وی در این نامه تروریسم را تهدید جدی برای همه ملت‌ها و کشورهایی که به آزادی و مردمسالاری اعتقاد دارند دانست و افزود: مقابله با آن نیازمند عزم جدی و همبستگی و همکاری جامعه بین‌المللی است.

در این راستا ایران از همکاری با تمامی کشورها از جمله فرانسه؛ که خواستار مبارزه صادقانه با تروریسم و افراطی‌گرایی باشند، استقبال می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من میگویم فرانسه چراغ راخاموش میکنه تا میلیارها دلار اسلحه وسلاح های ممنوعه را که به داعش وعربستان جنایت کار داده دیده نشود اهای فرانسه ما در تاریک هم دست های خون الود تورا میبینیم

    • بدون نام

      با کمی مطالعه در فلسفه غرب به ویژه اروپا متوجه میشوید که فرانسه کشوری آزاد در پرورش اندیشه های مختلفه چه منافیق و چه مسلمانان همه در فرانسه حق اظهار نظر دارند و این مصداق روایت امیرالمونین که فرموده اند "از برخورد اندیشه هاست که حقیقت متبلور میشود" و خفه کردن اندیشه ای ولو غلط یعنی بلوغ دیر رس جامعه ای که در آن زندگی میکنیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج