۵۴۶۷۱۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش قطر به لیست تروریستی عربستان و متحدان

دولت قطر با صدور بیانیه ای در خصوص لیست سیاه تروریستی که از سوی عربستان, امارات, بحرین ومصر علیه این کشورتهیه شده اعلام کرد: مواضع قطر در خصوص مبارزه با تررویسم از بسیاری از کشورهایی که این لیست را تهیه کردند قوی تر و ثابت تر بوده است.

خبرگزاری ایرنا: دولت قطر با صدور بیانیه ای در خصوص لیست سیاه تروریستی که از سوی عربستان, امارات, بحرین ومصر علیه این کشورتهیه شده اعلام کرد: مواضع قطر در خصوص مبارزه با تررویسم از بسیاری از کشورهایی که این لیست را تهیه کردند قوی تر و ثابت تر بوده است.

روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی نوشت: دولت قطر با رد حمایت مالی از گروه های تروریستی و افراطی این لیست را عاری از واقعیت دانست و آن را قویا رد کرد.
وزارت خارجه قطر نیز اعلام کرد که این چهار کشور (عربستان, امارات, مصر و بحرین) با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی خودشان دادگاهی میدانی علیه قطر برگزار کردند.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر نیز امروز در دیدار با زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان در برلین با رد اتهام های وارد شده به این کشور گفت که محدودیت های دریایی ، زمینی وهوایی اعمال شده از سوی کشورهای همسایه علیه قطر معادل 'محاصره ناعادلانه و نقض آشکار قوانین بین المللی ' است.

وی افزود: قطر چه جرمی مرتکب شده است که سزاوار این مجازات جمعی با نقض تمام قوانین بین المللی باشد.

عربستان و کشورهای متحدش درصدد منزوی ساختن قطر هستند و در این حال تلاش‌های دیپلماتیک از جمله دیدارها در برلین برای خاتمه دادن به اختلافات بین عربستان و قطر ادامه دارد.

در لیست تحریم اعلام شده عربستان، مصر، امارات متحده عربی و بحرین ، نام 59 فرد و 12 سازمان در رابطه با فعالیت‌های تروریستی ثبت شده است.

عربستان و کشورهای متحدش قطر را متهم به حمایت مالی از سازمان‌های تروریستی می‌کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگن بار کچ به منژل نمیرسد عربستان هم فقط مَشغول توطئه است بس در اخر خودش نابود خواهد شد اگر امروز امریکا از عربستان حمایت میکند بخاطر اینکه عربستان نقشش را خوب بازی میکند ولی مطمئن باشید روزی خود امریکا به عربستان حملیه خواهد کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج