۵۴۶۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیش‌بینی ۲۲۰ میلیون سفر در تابستان

ريیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به انجام حدود ۲۰۰ میلیون سفر در تابستان ۹۱ گفت:‌ با توجه به اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌کنیم تابستان امسال تعداد سفرها با رشد ۱۰ درصدی به ۲۲۰ میلیون سفر افزایش یابد.

خبرگزاری تسنیم: ريیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به انجام حدود ۲۰۰ میلیون سفر در تابستان ۹۱ گفت:‌ با توجه به اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌کنیم تابستان امسال تعداد سفرها با رشد ۱۰ درصدی به ۲۲۰ میلیون سفر افزایش یابد.

شهریار افندی‌زاده به افزایش قیمت بلیت اتوبوس اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رتبه‌بندی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری، ارتقای خدمات ارائه شده به مسافران و تعیین قیمت بلیت بر این اساس است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در خصوص مالکیت اتوبوس‌ها و تاثیر آن بر رتبه‌بندی شرکت‌ها وجود دارد فعلا نمی‌توانیم بر اساس رتبه‌بندی قیمت بليت را تعیین کنیم، اما هدف اصلی ما این است که ارائه خدمات فقط با توجه به نوع اتوبوس‌ها نباشد.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی شرکت‌های حمل‌ونقل در تمام زمینه‌ها از جمله خدمات ارائه شده به مسافران و امکانات پیش‌فروش مورد توجه ما قرار دارد به مثالی در این‌باره اشاره کرد و گفت: به‌عنوان نمونه یک هتل ۵ ستاره باید تمام امکاناتش از خدمات گرفته تا اتاق‌ها ۵ ستاره باشد، بنابراین شرکت‌های حمل‌ونقل در تمام زمینه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و از یک تا ۵ رتبه‌بندی می‌شوند.

ريیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک قیمت بلیت بر اساس رتبه‌بندی‌ها اعمال خواهد شد و قطعا شرکت رتبه یک و رتبه ۲ در قیمت‌ها اختلاف خواهند داشت، این مساله در نهایت منجر به ایجاد رقابت بین شرکت‌ها و ارتقای خدمات به مسافران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج