۵۴۶۸۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گوشی اوپو آر ۱۱ پلاس رسما رونمایی شد

در حالی که چند روزی از معرفی موبایل اوپو آر ۱۱ می‌گذرد، ساعاتی پیش نسخه بزرگتر آن، یعنی اوپو آر ۱۱ پلاس (Oppo R۱۱ Plus)، با تفاوت‌هایی نسبت به مدل پایه رونمایی شد.

وب سایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: در حالی که چند روزی از معرفی موبایل اوپو آر ۱۱ می‌گذرد، ساعاتی پیش نسخه بزرگتر آن، یعنی اوپو آر ۱۱ پلاس (Oppo R۱۱ Plus)، با تفاوت‌هایی نسبت به مدل پایه رونمایی شد.
گوشی اوپو آر 11 پلاس رسما رونمایی شد

گوشی اوپو آر ۱۱ پلاس به نمایشگری ۶ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی به همراه یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع VOOC Flash) مجهز است. این در حالی‌ست که اوپو آر ۱۱ (Oppo R۱۱) از نمایشگر کوچکتر ۵.۵ اینچی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با همان تکنولوژی VOOC) بهره می‌برد.

گوشی اوپو آر 11 پلاس رسما رونمایی شد

دوربین دوگانه اوپو R۱۱ پلاس نیز در نوع خود جالب توجه است؛ این دوربین دارای لنزی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/۱.۷ به همراه سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابری و گشودگی دریچه f/۲.۶ است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به سنسورهای IMX۳۹۸ و IMX۳۵۰ سونی و بهره‌گیری از تکنولوژی ISP کوالکام و نیز، گرفتن تصاویر پرتره و بوکه اشاره کرد.
گوشی اوپو آر 11 پلاس رسما رونمایی شد

شما می‌توانید با هر دو لنز واید و تله دوربین اوپو آر ۱۱ پلاس تصاویر ۴K ضبط کنید. دوربین سلفی این موبایل نیز مجهز به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه f/۲.۰ است.

همه این مجموعه، در بدنه‌ای فلزی قرار داده شده که نشان‌دهنده توجه بالای اوپو به کیفیت طراحی محصولاتش است. اسمارت فون اندرویدی و جدید این کمپانی چینی با وزنی معادل ۱۸۸ گرم و ضخامت ۷.۸ میلیمتری خود، گوشی نسبتا خوش‌دستی نیز به حساب می‌آید.

گوشی اوپو آر 11 پلاس رسما رونمایی شد

تا این لحظه هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه اوپو آر ۱۱ پلاس در دست نیست. با این حال، تصاویری از این فبلت منتشر شده که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.

گوشی اوپو آر 11 پلاس رسما رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج