۵۴۷۱۰۶
۳۱ نظر
۵۰۰۶
۳۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کنایه قالیباف به احمدی نژاد و روحانی

محمدباقر قالیباف در مراسم بهره‌برداری از ۲۲ کیلومتر از خط ۷ مترو گفت: این پروژه در شرایط سخت مالی و مشکلات تحریم، به بهره‌برداری رسیده است و ما هم ۱۲ سال گرفتار تحریم‌های داخلی بودیم و هم تحریم‌های خارجی، اما همیشه یک حرف از شهرداری تهران زدم که من شهردار تهران هستم و در این خصوص، مسئول و پاسخگو و نباید از مشکلات حرفی بزنیم.

شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از ۲۲ کیلومتر از خط ۷ مترو گفت: مهم‌ترین چالش امروز تهران، آلودگی است؛ چه در حوزه آب، چه در حوزه هوا، خاک و صدا، بنابراین اولویت اصلی ما، توسعه حمل و نقل عمومی است.
محمدباقر قالیباف گفت: این پروژه در شرایط سخت مالی و مشکلات تحریم، به بهره‌برداری رسیده است و ما هم گرفتار تحریم‌های داخلی بودیم و هم تحریم‌های خارجی، اما همیشه یک حرف از شهرداری تهران زدم که من شهردار تهران هستم و در این خصوص، مسئول و پاسخگو و نباید از مشکلات حرفی بزنیم.

وی ادامه داد: برخی که نه یک متر خاک کَنده‌اند و نه یک متر سازندگی کرده‌اند، آن‌طور در خصوص شهر قلم‌فرسایی می‌کنند که به قول دوستان آخرش هم معلوم نیست صاحب این قلم کیست و نمی‌توانی پیدایش کنی.

شهردار تهران با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برای کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت گفت: تلاش کرده‌ایم برخلاف فعالیت‌های گذشته، شکاف بین شمال و جنوب را افزایش ندهیم.

قالیباف با بیان اینکه کار مترو کاری دلی است، اضافه کرد: اگر کاری دلی نباشد، هر چه امکانات، پول و … باشد، کار به جایی نمی‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین چالش پایتخت آلودگی است، گفت: تهران گرفتار آلودگی هوا، صدا، آب و خاک است که مهمترین این آلودگی‌ها ناشی از ۸۰ درصد آلودگی هوا، ناشی از وسیله نقلیه متحرک است؛ از موتورسیکلت تا خودرو که از سال ۸۵ تاکنون اولویت اصلی ما توسعه حمل و نقل عمومی است.

شهردار تهران با اشاره به وعده سال ۸۵ خود مبنی بر اینکه شهروندان تهرانی پس از طی ۳۵۰ متر، به اولین ایستگاه حمل و نقلی برسند، گفت: در حال حاضر این اتفاق بزرگ در تهران افتاده است، زیرا طی سال‌های گذشته ۷۵ درصد بودجه شهرداری صرف زیرساخت‌ها شده است.

قالیباف ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد بودجه شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی تزریق شده است، اما ما در کنار توسعه حمل و نقل عمومی، به تونل و بزرگراه نیز نیاز داریم. اگر تونل و پل ساخته نشود، مشخص نیست با این حجم اضافه کردن خودرو، چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه اگر امروز بزرگراه امام علی یا آزادگان و یا پل صدر ساخته نمی‌شد مطمئناً شهر قفل می‌شد، تصریح کرد: اما برخی رفتار سیاسی دارند و نقدهای سیاسی می‌کنند، ما برای احداث پل صدر دو سال مطالعه کردیم و اگر امروز صدر را نداشتیم، وضعیت اتوبان همت و حکیم غیرقابل تحمل بود.

شهردار تهران با اشاره به احداث خط بی‌آرتی در مسیر خط ۴ گفت: آن زمان بر اساس نظر کمیسیون عمران، خط بی‌آرتی مفید تشخیص داده نشد اما با برآوردهایی که انجام دادیم، متوجه شدیم این مسیر ظرفیت هم مترو و هم بی‌آرتی دارد و در حال حاضر می‌بینیم که شهروندان با چه سختی‌هایی از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و ظرفیت احداث یک طبقه دیگر را هم این خیابان دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری در خط ۶ رکورد کار و مدیریت را زده است، گفت: این خط کمتر از ۲۰ ماه هم حفاری شده، هم لاینینگ و هم ریل‌گذاری و طولانی‌ترین خط متروی تهران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بای بای

    • بدون نام

      با پول پدرت نساختی اینقدر سر وصدا می کنید اگر کاری کردی شهردار بودی و وظیفه کاریت بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمش گرم درود به او پس روحانی واقعا چی کار کرد چهار تا هواپیما با پول ملت خرید و چهار تا گندم به بار آورد برجامش هم که هیچی به هیچی آمریکا تازه هرروز یه تحریم به علیه ایران مینویسه اگه روحانی هم کاری کرده وظیفه اش بوده که همونش هم نکرده آخرش هم با تخلف رئیس جمور ایران دوباره شد حتی رهبری هم به تخلف ها اشاره کرد وگفت سری دیگه تکرار نشه به هر برای روحانی آرزوی موفقیت داریم به امید خدا لااقل این چهار سال رو رسیدگی کنه

      • بدون نام

        آقای روحانی حتما با پول پدرش هواپیما خریده

      • بدون نام

        حرف دقیقا همینه که بقیه هم به وظیفشون عمل کنند و کار کنند.

      • هدهد

        نمیدونم چرا بقیه با پول مردم چیزی نمیسازن
        مثلا راه آهن و جاده استاندارد و قطار سریع السیر

    • بدون نام

      ملت ما هیچوقت منطقی نمیشن الان یه عده مخالف بدون فکر وحتی خوندن متن شروع میکنن کوبیدن طرفداراشم سینه سپر میکنن برا دفاع..هیچوقت ما براساس لیاقت وکارایی به یه نفر نگاه نمیکنیم فقط تعصب خشک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین دقیقا

    • بدون نام

      آقای قالیباف!!
      سرنوشت اون بانویی که وسط خیابان تو جوب آب افتاد و گم شد به کجا رسید؟؟
      یادت رفته؟ یا دیگه مهم نیست؟؟ یا شاید از اولش به شما مربوط نبود و تقصیر دولت بوده ؟؟

    • بدون نام

      بایدازش تقدیرکردنه تخریبش کرد

    • حامد

      طبقه دوم اتوبان صدر اکثر مواقع خلوته درحالیکه طبقه پایین همیشه شلوغ و ترافیکه
      این افتضاح مطالعاتی شما بوده آقای قالیباف که 6000 میلیارد تومن خرج هیچ و پوچ کردی میتونستی کل اتوبوسهای شهرو نو کنی

    • بدون نام

      350 متر؟؟؟؟ باید دو کورس اتوبوس سوار شم تا برسم به مترو.
      صدر ؟؟؟ کاهش بار ترافیکی؟؟؟ خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید در خونه هر ایرانی یه ایستگاه مترو باشه!!!

    • زرتاک

      لیست 11 شهردار برتر دنیا 1-هلن زیله-کیپ تاون-آفریقای جنوبی 2-المار لدرگربر-زوریخ-سوئیس 3-لئوپولدو ادواردو لوپز-چاکائو-ونزوئلا 4-فیل گوردون-فینیکس-آمریکا 5-اولریش مالی-نورنبرگ-آلمان 6-خیم نبوت-گوایاکیل-اکوادور 7-ماریدس فرناندو-ماریکینا-فیلیپین 8-سردار قالیباف عزیزم-تهران-ایران 9-گوران یوهانسون-گوتنبرگ-سوئد 10-سالوادور گاندارا-ویانووا-گواتمالا 11-خوزه فوگاکا-پورته آلگره-برزیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونوقت این لیست برای کدوم جهنم دره ایه؟؟

    • محمد سلطان

      یک فرد زیر دیپلم اگر پول بهش بدی بهتر از قالیباف عمل میکرد.پول که باشه همه چی حله.دعوا هم سر مقام وثروت است.قالیباف پس ازشکست در انتخابات هنوز ول کن نیست.به نظر من باید ممنوع التریبون شود وبجای حرف اضافه بچسبه به خدمت به مردم.دهان انسان میتواند باز شود وهرچه میخواهد میگوید.به اندازه نیاز وبیش از حد هم بودجه به شهرداری داده شده ولی قالیباف حیف میل کرده.

      پاسخ ها

      • araz

        حالا ببینیم شهردار جدیدتون چیکار می کنه دیگه.

      • هدهد

        داداش به یک نفر اون همه پول دادیم کشور رو اداره کنه نتونسته و جز رکود کاری نکرده حالا طلبکار هم هستین

    • بدون نام

      خداییش در زمینه توسعه خطوط مترو عملکرد خوبی داشته
      لطفا نگاه حزبی نداشته باشیم

    • بدون نام

      تازه برترینها اون قسمت خوب صحبتشو سانسور کرده که درباره دولت بوده

    • se7en

      باشه... فقط تو خوبی...
      یری دیگه برنگردی!!!

    • بدون نام

      زرتاک جون این لیست رو کی داده اون وقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      سرادر جونتون. بالاخره سرداره یا خلبان یا دکتره یا سیاستمدار ؟؟؟؟؟ بعد ربط اینا به شهردار بودن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
      به قول حسام بیگ : این دروغو که گفتی راسته. خخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • زرتاک

        گل من چه قدر هم خندیدم اولا این رو از یکی سایت های معتبر برداشتم نوشتم از خودم که بدر نکردم چندین سایت مختلف رو زیر و رو کردم همشونم از این سایت مایت های درپیتی نبودن معتبر بودن حتی تو ویکی پدیا ی قالی هم نوشته خودت تو اینترنت سرچ کنی متوجه میشی دوست شریف بعدشم سردار جون من چه هیزم تری به تو فروخته که اینگونه رفتار میکنی درضمن اصلا حسادت خوب نیست عوض اینکه خوشحال باش تو این 12 سال یه آدم باسواد و همه فن حریف که هم سرداره هم دکتره هم خلبانه هم سیاست مداری درستکار که سابقه اینکه تو جبهه هم جنگیده داشته داری تخریب نا به جا میکنی کمی انصاف داشته باش

    • بدون نام

      تو جناب قالیباف اگر صداقت داشتی دلیل اینکه خط 7 عمیق ترین خط شده را به مردم می گفتی که چرا اینجوری شد !!! اشتباه در طراحی و محاسبات و بعلت اینکه با تونل توحید برخورد کرد این خط , بدلیل شیب بسیار غیر استاندارد و غیر فنی تونل توحید , مجبور شدند شیب خط 7 را طوری طراحی کنند تا بتونند از زیر تونل توحید عبور کنند این کار بعلت کار غلطی که در تونل توحید شده بود موجب افزایش میلیاردها تومان هزینه احداث خط 7 شده است , این نمونه ای است از برباد دادن پول شهر تهران در مدیریت قالیباف

    • بدون نام

      چند روز پیشا یه جایی خوندم که نوشته بودن خط هفت رو دو ساله درست کردیم دقیقا از اول سال 88 شمال میدون صنعت رو بستن که اون ایستگاه رو درست کنن.

    • بدون نام

      وقتی یک نفر داره کار میکنه بیاییم بدون تعصب ازش حمایت کنیم نه اینکه فقط تخریب و تخریب
      تهران الان با 12 سال پیش خداوکیلی قابل مقایسه است؟؟؟؟

    • بی نام

      اینا همه حرف زیاد می زنند.ما مردم هم به جان هم افتادیم فعلا!اونا هم هر کار دلشون می خواد می کنند.

    • لیلا

      من فکر می کنم بهتره به جای تعصب خوبی ها و بدی های ادما رو باهم دید. انصافا بی ار تی طرح خوبی بوده..137 شهردای واقعا عالیه. پل عابر پیاده ما به شدت کثیف بود زنگ که زدم دو روز نکشید که رنگش کردن.
      110 واقعا کار موندنی بود.
      اما خیلییی اشتباهات و حیف و میل کردنها هم بوده

    • مونا

      قالیباف کم خدمت نکرده به مردم همین سامانه 110 از ابتکارات قالیباف است زمانی که فرمانده نیروی اتظامی بود . سامانه 137 - بی آر تی - مترو - بزرگراه امام علی - پل طبیعت - پل صدر - پارک نهج البلاغه - پارک آب و آتش خیلی فوق العاده هستش از کارکردهای قالیبافه تازه این ساختمان پلاسکو هم خداییش ربطی بهش نداشت همه فهمیدن که بی احتیاطی چند تا کارگرای ساختمان بوده وقتی هم میخواستن برای نجات شهدای آتش نشان تلاش کنند یه سری بی عاطفه ریختن سلفی گرفتن جلو دست و پا و نذاشتن راحت تر کمک رسانی شه همه چی افتاد سر قالیباف اونم بی دلیل . با اینکه به آقای روحانی رای داده ام اما نمی توانم عملکرد خوب قالیباف رو نادیده بگیرم - درود بر صلح و دوستی -

    • الهام

      در این شکی نیست که وظیفه شون بوده . ولی خیلی راحت میتونستن همین کارها رو هم نکنن.
      من دوس داشتم شما رئیس جمهور شی. هم جوانتر بودید به نسبت بقیه کاندید ها و هم آدم با دیسیپلینی هستید.
      برگردید مشهد . مدیریت برازنده شماست سردار . مطمئناً وجودتون سازنده است .
      یاعلی

    • بدون نام

      شما الان نمیدونید چقدر کار کرده بره یکی دیگه بیاد هیچ کاری نکنه اون موقع بخودتون میاید چه مدیر لایق و خوبی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج