۵۴۷۲۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علت تعطیلی نمایشگاه قرآن بعد از حمله داعش

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: به دلیل حفظ و حراست از امنیت شهروندان تصمیم گرفتیم یک روز نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تعطیل شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: به دلیل حفظ و حراست از امنیت شهروندان تصمیم گرفتیم یک روز نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تعطیل شود.

سید جواد حسینی شامگاه ۱۹ خرداد با حضور در غرفه این خبرگزاری در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، اظهار کرد: اصولا در هر مکانی که فعالیت مجتمع و متمرکزی انجام شود و به دلیل این که اولین وظیفه‌ استانداری تامین و استقرار نظم و امنیت است، استانداری در این حوزه وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: تنها یک روز نمایشگاه قرآن تعطیل شد، به دلیل اینکه یک عملیات ناکام تروریستی در دو نقطه تهران انجام شد و در مباحث امنیتی همیشه بدترین شرایط فرض می‌شود، احتمال دادیم که طرح‌های تروریستی در سایر نقاط کشور برنامه‌ریزی شده باشد و به خاطر حفظ و حراست از وضعیت امنیتی شهروندان به صورت موقت یک شب کمیته امنیتی مربوطه در استان صلاح بر تعطیلی نمایشگاه داد و بلافاصله نمایشگاه به حالت عادی خود بازگشت.

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: از ویژگی‌های نمایشگاه می‌توان به در جوار بودن حضرت امام رضا(ع) که معنویت خاصی به آن می‌دهد، تعداد زیاد غرفه‌ها، دسترسی راحت، تنوع در بخش‌های مختلف قرآن و عترت از کتابت قرآن تا مسائل دیگر، حضور ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف و تعداد بازدیدکنندگان که امکان تمدید نمایشگاه را می‌دهد، اشاره کرد.

وی همچنین در خصوص انتخابات ۲۹ اردیبهشت، عنوان کرد: انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه مانند انتخابات‌های دیگر به دنبال تحقق سه راهبرد سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری بود که به سه راهبرد خود دست پیدا کرد. به طور طبیعی وقتی انتخابات انجام می‌شود کسانی که رأی نمی‌آورند سؤالات، انتقادات و اعتراضاتی را مطرح می‌کنند که حقشان است و طبیعتا اعتراضاتی قابلیت بررسی دارند که دارای استناد باشند.

حسینی افزود: در هیأت اجرایی انتخابات در مشهد براساس درخواست برخی از کاندیداها به رغمی که نیاز نبود و اعتراضات مستند نبود تعداد ۳۰ صندوق بازشماری شد و همانجا توافق شد که اگر این ۳۰ صندوق شمرده شود و در ترتیب آرا مشکلی پیش نیاید دیگر پرونده بسته شود و این کار انجام شد و هیچ اولویتی تغییر نکرد و پرونده را بستیم، اما بعدا اعتراضاتی مطرح کردند که مستند نبود، هم‌اکنون انتخابات از نظر هیأت اجرایی تایید شده و نوبت تایید هیأت نظارت استان است و به منظور تایید ۱۰ درصد صندوق‌ها بازشماری می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج