جاباما
۵۴۷۳۹۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رئیسی: صلح امام حسن، نرمشی قهرمانانه بود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ائمه معصومین هیچ کدام از مبارزه با طاغوت زمان خود دست نکشیدند اما روش‌ها و تاکتیک‌های متفاوتی را با توجه به شرایط دوران اتخاذ کردند.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در جلسه تفسیر قرآن گفت: فضای غبار آلود جامعه آن روز، صلح با معاویه را به امام حسن مجتبی(ع) تحمیل کرد.

او اظهار کرد: باید در برابر دشمنان با قدرت و اقتدار ایستادگی کرد، کوچکترین ضعف در برابر آنان باعث جری شدن و گستاخی بیشتر آنها می‌شود.

رییسی از صلح امام حسن مجتبی(ع) به عنوان نرمشی قهرمانانه و به نوعی تغییر تاکتیک در برابر حکومت طاغوت یاد کرد و گفت: ائمه معصومین هیچ کدام از مبارزه با طاغوت زمان خود دست نکشیدند اما روش‌ها و تاکتیک‌های متفاوتی را با توجه به شرایط دوران اتخاذ کردند.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: گفتمان، سیره و راه ائمه معصومین واحد است و همانگونه که در کتاب رهبری ذکر شده است می‌توان امامان معصوم را یک انسان ۲۵۰ ساله دانست.

او گفت: در این عالم هیچ کسی نیست که شعار ظلم ستیزی، مبارزه با استعمار و غارت ملت‌ها را سر ندهد، تاریخ بشریت نشان داده که حتی جاه‌طلب‌ترین، ظالم‌ترین و فاسق‌ترین حکام دنیا نیز شعارهای زیبای دفاع از حقوق بشر و حمایت از انسان‌ها را سر می‌داده‌اند؛ این جامعه و مردم هستند که باید با بصیرت راه حق را تشخیص دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکتر

      اقای رییسی من به شخصه تا قبل ار نامزدی شما برای ریاست جمهوری شما رو نمیشناختم الان چرا انقدر سخنرانی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج