۵۴۷۶۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آقای خاص؛ منفور ترین محبوب تاریخ!

مورینیو حالا در جایی است که دوست دارد و جایی که دوستش دارند. او هیچ وقت برای به زبان آوردن آنچه فکر می کند خجالت زده نمی شود و نمی ترسد. گفت و گوی مبتکرانه سرمربی جدید چلسی را در پیش دارید. گفت و گو با «سان» که او از همه چیز در آن گفته است

آقای خاص؛ منفور ترین محبوب تاریخ!

روزنامه تماشا: مورینیو حالا در جایی است که دوست دارد و جایی که دوستش دارند. او هیچ وقت برای به زبان آوردن آنچه فکر می کند خجالت زده نمی شود و نمی ترسد. گفت و گوی مبتکرانه سرمربی جدید چلسی را در پیش دارید. گفت و گو با «سان» که او از همه چیز در آن گفته است.

آقای خاص؛ منفور ترین محبوب تاریخ!

لقب آقای خاص

واضح است که این لقب برای من است. زمانی که به چلسی آمدم گفتم که خاص هستم چرا که با پورتو لیگ قهرمانان را برده ام. برای اینکه قهرمان باشید احتیاج به استعدادی خاص دارید. خاص بودن این است که با بیشترین توانایی و انگیزه ات کار کنی و با خودت در همه چالش هایی که داری خوب باشی و اگر امکان داشت دفعات زیادی پیروز و موفق باشی. اگر نبری خاص نیستی ولی من می برم.

دوست داشتن چلسی

در نگاه اول این دوست داشتن به نظر می رسد. چلسی باشگاهی است که بخش بزرگی از من است. آنها در قلب من هستند. همیشه می خواستم که چلسی پیروز و موفق باشد جز مواقعی که تیم من جلوی آنها بازی می کرد. این موقع ها می خواستم آنها را بکشم.

بازگشت

زمانی که چلسی را ترک کردم دلم برای فوتبال انگلیس تنگ شد. من فوتبال انگلیسی را دوست دارم و می دانستم که برخواهم گشت. بازگشت به انگلیسی حتمی بود ولی می دانستم که این خوب نیست که خیلی زود برگردم.

کشورهای مختلف

همیشه می خواستم در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا کار کنم. این سه تا مهمترین لیگ ها را دارند. می دانستم که تا زمانی که از لیگ های دیگر خسته نشوم به انگلیسی باز نخواهم گشت.

آقای خاص؛ منفور ترین محبوب تاریخ!

بهترین بودن

شاید من بهترین مربی دنیا نباشم اما فکر نمی کنم مربی بهتری از من وجود داشته باشد. نمی خواهم به من بگویند اسطوره اما سابقه ای دارم که قیاس کردن آن با سابقه دیگران سخت است. خودم را مربی بزرگی می دانم.

چیزی برای اثبات ندارم

نمی خواهم چیزی را اثبات کنم حتی به خودم. به خاطر رضایت شخصی، غرور و میل به موفقیت است که کارها را درست انجام می دهم. به دنبال پرستیژ نیستم و می خواهم کارها را درست انجام دهم ودیگران را خوشحال کنم. اهمیتی ندارد که چقدر اوضاع بد پیش رفته است. احساس نمی کنم که دوباره تحت آزمایش هستم وضعیت من و گذشته ام به من آرامش می دهد.

اخلاق کاری

من خیلی زود بیدار می شوم و دیر می خوابم و هر دقیقه آن را به فوتبال فکر می کنم. اهمیتی ندارد که در کدام باشگاه باشم. روزهای کاری من همیشه همینطور بوده اند.

شیوه کار

خیلی از مربیان می آیند و از من نسخه موفقیت را می خواهند. اگر آنها نسخه می خواهند باید نزد پزشک بروند. فوتبال شبیه پزشکی نیست.

متکبر بودن

اگر کسی بگوید بهترین است من می گویم که او اعتماد به نفس دارد و شانس بزرگی برای کار کردن با من خواهد داشت.

منتقدان

آنها همیشه من را متهم می کنند. مدام به من حمله می کنند و هر کاری که می کنم زیر سوال می برند. من تلخ نمی شوم و احساس نمی کنم آزار دیده ام و در هر جایی دشمنان خودم را نمی بینم. راه خودم را می روم و هر چه بیشتر و بیشتر با آرامش کار می کنم.

شروع کار جدید

من یک امتیاز دارم. می توانم به باشگاه بیایم و به محض ورود نظرات خودم را بدون اینکه به این و آن وابسته باشد اعمال کنم. دوست دارم پروژه ها را در آرامش شروع کنم و در آرامش به مسائل فکر کنم. مهمترین چیز این است که تیم را بشناسم و بیشترین مسائل خوب را از آن بیرون بکشم.

آقای خاص؛ منفور ترین محبوب تاریخ!

یاد گرفتن از گذشته

با احساسی که من برای کارم دارم و با رضایتی که به من می دهد احساس می کنم حالا سرمربی بهتری از زمانی هستم که از اینجا بیرون فرستاده شدم. احساس می کنم که تجربیات و مشکلاتم من را قوی تر کرده است. هنوز برای یادگیری زمان دارم و فقط به سلامتی احتیاج دارم تا بتوانم ادامه بدهم.

پیروزی با هر هزینه ای

شروع کارم با حالایم متفاوت بود چون چیزی برای باختن نداشتم. گاهی زمانی که یک بازیکن کنار خط طولی می دوید حسی داشتم شبیه اینکه پایم را جلویش بگذارم اما بعد این فکر خیلی سریع می رود. حالا هنوز هم می خواهم برنده باشم و این بار با یک بلوغ متفاوت این را می خواهم.

فوتبال انگلیسی

نمی دانمم که فوتبال انگلیس تماشایی است یا نه اما شک ندارم که بهترین سازماندهی، جوانمردانه ترین بازی و بیشترین احترام بین افراد در آن است.

مولتی میلیونر بودن

چیزی که پول می تواند به آدم بدهد آرامشی است که ما را هر چه بیشتر مستقل و در کارمان بهتر می کند. پدرم همیشه با من می گفت: «هر چه بیشتر پول به دست آوری، مربی بهتری خواهی بود.»

انگیزش بازیکنان

هر کسی که نبرده است می خواهد برنده باشد. هر کسی که قبلا برده است از آن لذت برده و می خواهد تکرارش کند. کار من این است که بازیکنان را از نظر تاکتیکی در زمین مدیریت کنم. بدون بازیکنان چه کسی می تواند و می خواهد برنده باشد؟ ما توانایی بردن نداریم. در شیوه من احترام زیادی به بازیکنان گذاشته می شود کسانی که همراه من مبارزه می کنند و کسانی که به عنوان چند حرفه ای با آنها مبارزه می کنیم.

آقای خاص؛ منفور ترین محبوب تاریخ!

نترس بودن

من در مسیر گلوله هایی که به سمت من می آیند می ایستم و همیشه هم خواهم ایستاد. اینگونه در فوتبال به دنیا آمده ام و اینگونه می میرم.

رفتار عجیب و غریب

رفتار من همیشه یک هدف دارد. دفاع از باشگاهم بدون اینکه نگران تصویر خودم باشم. این یک نقص است یا مزیت؟ از آنهایی بپرسید که با من کار کرده اند.

امنیت شغلی

موقعیت من همیشه و هر جا که بوده ام در خطر بوده چون همیشه سرمربی تیم های بزرگی بوده ام که تعداد زیادی دوست داشته اند مربی آنها باشند. چون همیشه تیم ها را طوری ترک کرده ام که برای سال های آتی ساخته شده بود چون همیشه شرایط کاری و ساختارهای فوق العاده برای کسی که جایم را می گیرد باقی گذاشته ام.

آینده

سال هایی عالی داشته ام اما سال هایی که در آینده می رسند همیشه مهمترند. خیلی رسیدن به قهرمانی را جشن نمی گیرم چون نمی خواهم به این فکر کنم که قهرمانی آخر من بوده است. هر کسی که می خواهد من را طوری ببیند که بی خطر و ناموفق باشم ناامید خواهد شد. فکر می کنم طبیعی است که جام های بیشتری در دوره کاری آینده ام بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلادمنچستری

      فقط منچستر یونایتد"صرفا جهت اطلاع"

    • کاربر

      ازش بدم ویاد حالا چیکار وکنم!!!!!!!!!

    • علی

      مربی خوبی هستش ولی بهترین نه
      به نظر من امسال مربی بایرن بهتر از همه کار کرد

    • بدون نام

      زیادی خودشو قبول داره !!! وقتی از اینتر رفت تیم مثل یه تیم از هم پاشیده بود. داشت له میشد ! بعد میگه تیم رو طوری ترک میکنم که برای سالهای آتی ساخته شده !!!! هر جا هم میره با جنجال و هیاهو کارش رو راه میبره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج