۵۴۷۷۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ موج‌سواری در منزل

موج‌سواری یکی از هزاران نشانه‌های ابتذال در غرب است که طی آن جوانان با بیژامه‌هایی تا زانو موسوم به شلوارک روی آب به عمل سخیف ورزش و سرگرمی می‌پردازند. انجام این ورزش بدین شکل است که با یک تخته وارد دریا می‌شوند و در دو دسته ایستاده و ....

محمدامین فرشادمهر در روزنامه ایران نوشت:

موج‌سواری یکی از هزاران نشانه‌های ابتذال در غرب است که طی آن جوانان با بیژامه‌هایی تا زانو موسوم به شلوارک روی آب به عمل سخیف ورزش و سرگرمی می‌پردازند. انجام این ورزش بدین شکل است که با یک تخته وارد دریا می‌شوند و در دو دسته ایستاده و درازکش روی امواج سواری می‌کنند. خانواده‌های بیدار و هشیار در غرب همواره بر لزوم استفاده از پسته و آدامس تَرک تخته به جای این سرگرمی به فرزندانشان تأکید و توصیه دارند. با پیشرفت تأسفبار تکنولوژی و روی کار آمدن ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی، یکی از تهاجمات عرصه فرهنگی همین موج‌سواری بوده. یعنی بیخ گوشمان می‌شنیدیم که عده‌ای از جوانان فریب‌خورده با انداختن تیوپ تراکتور در دریای مازندران و سوار شدن روی آن، دچار این ابتذال آن هم نه به صورت انفرادی بلکه به صورت دسته جمعی و گروهی شده‌اند.
لذا مسئولان و دلواپسان همیشه بیدار پا به صحنه گذاشته و مدلی کاملاً بومی از موج‌سواری را ارائه دادند. مدل بومی شده که از صفر تا صد آن توسط متخصصین داخلی تهیه و تولید شده، بدین شکل است که فقط کافی‌ است در جریان اخبار روز قرار بگیریم و به شکلی کاملاً مفرح و رندوم هرگونه باد اعم از موسمی و دائمی را به حوالی خط ریش ربط بدهیم. مثلاً به این دلیل که بازیکنان یک تیم، شب قبل از بازی قیمه بادمجان خورده بودند و رنگ بادمجانی به بنفش نزدیک است، باخت تیم را به ستاد دکتر روحانی و روی کار آمدن ایشان ربط می‌دهیم. یا مثلاً در مورد اخیر، فاجعه تروریستی تهران کاملاً به دکتر روحانی مرتبط است.
چرا که اولاً اگر ایشان روی کار نمی‌آمد داعشی‌ها متنبه شده و نهایتاً در محیط‌های شلوغ و پرجمعیت ساز می‌زدند و پول هنر دستشان را می‌خوردند. ثانیاً حالا که ایشان روی کار آمدند، می‌توانستند با تداوم تحریم‌ها، وضعیت اقتصادی را به مرحله‌ای برسانند که داعشی‌ها به دلیل گرانی اجناس، پولشان برای خرید وسایل تهیه بمب در داخل کفاف ندهد و شکست بخورند. ثالثاً اصلاً ایشان می‌توانستند با بستن کمربند انتحاری و حمله به همه کشورهای دنیا رفته رفته، داعش را به حاشیه ببرند تا ما شاهد عملیات تروریستی و خشونت در هیچ جای دنیا نباشیم!

به هرحال همان‌طور که گفته شد موج‌سواری سرگرمی خوب و قابل تأملی است که می‌توانیم در کنار خانواده و در محیطی گرم به آن بپردازیم. خوشبختانه سوژه هم کم نیست و کافی‌ است کمی بهتر نگاه کنیم. از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی در هرگوشه از دنیا بگیرید، تا سیاه شدن زودهنگام موز در یخچال! همه را به این دولت ربط بدهید و لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج