۵۴۸۲۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازی NBA Live ۱۸ رونمایی شد

مجموعه بازی‌های NBA ۲K سال‌هاست که بخش داستانی بسیار خوبی دارند، گرافیک‌شان شگفت‌انگیز است و روند بازی آن‌ها هم رقیب ندارد؛ طوری که اگر بگوییم بازی‌های NBA ۲K، بهترین بازی هر سال هستند، به هیچ وجه اغراق نکرده‌ایم.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: الکترونیک آرتز زمانی بهترین بازی‌های NBA را می‌ساخت، اما این شرکت سال‌هاست که دیگر توانایی رقابت با مجموعه‌ی رقیب یعنی NBA ۲K را ندارد و به همین دلیل، چند سال اخیر شاهد عرضه‌ی یک NBA جدید از سوی الکترونیک آرتز نبودیم. این شرکت در کنفرانس دیشب خود که به مناسبت E۳ ۲۰۱۷ برگزار شده بود، از شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های NBA Live رونمایی کرد. الکترونیک آرتز برنامه‌های بزرگی برای NBA Live ۱۸ دارد.

بازی NBA Live 18 رونمایی شد

مجموعه بازی‌های NBA ۲K سال‌هاست که بخش داستانی بسیار خوبی دارند، گرافیک‌شان شگفت‌انگیز است و روند بازی آن‌ها هم رقیب ندارد؛ طوری که اگر بگوییم بازی‌های NBA ۲K، بهترین بازی هر سال هستند، به هیچ وجه اغراق نکرده‌ایم. با این حال، الکترونیک آرتز مثل FIFA ۱۸ و Madden NFL ۱۸، می‌خواهد با یک بخش داستانی، بازی‌اش را از رقبا جدا کند.

The One اسمی است که الکترونیک آرتز روی بخش داستانی NBA Live ۱۸ گذاشته. انتظار داریم مثل فیفا و مدن، بخش داستانی NBA Live ۱۸ هم بسیار سینمایی و خوب باشد و به راحتی جلوتر از NBA ۲K قرار بگیرد.

بازی‌کننده‌ها می‌توانند در بخش The One انتخاب کنند که آیا می‌خواهند یک بازیکن خیابانی بسکتبال باشند یا اینکه در مسابقات حرفه‌ای بازی کنند. شخصیت اصلی داستان هم از پیش ساخته شده نیست و خود بازی‌کننده او را می‌سازد. قرار است امکانات شخصی‌سازی زیادی که شامل ظاهر، حرکات و نوع بازی می‌شود، برای ساخت شخصیت در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار بگیرد.

فعلا نمی‌توانیم درباره‌ی روند بازی و نحوه‌ی کنترل NBA Live ۱۸ نظر بدهیم، اما اگر بخواهیم به گرافیک نگاه کنیم، تازه گرافیکی که در تریلرها می‌بینیم، می‌توانیم بگوییم که NBA ۲K هنوز هم برنده است.

می‌توانید در ادامه، تریلر NBA Live ۱۸ را ببینید. این بازی در سپتامبر سال جاری روی پلی‌اسیتشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
بازی NBA Live 18 رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج