۵۴۸۴۱۳
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

حرکت رسانه ای صدا و سیما علیه «شهرزاد»

علی اسدزاده مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد در گفت‌وگو با ما٬ با اشاره به اینکه اخبار منتشر شده در مورد متواری شدن تهیه‌کننده سریال «شهرازد» کذب محض است٬ این اخبار را حاصل بخل و تنگ‌نظری‌ها دانست.

وب سایت سینما سینما: علی اسدزاده مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد در گفت‌وگو با ما٬ با اشاره به اینکه اخبار منتشر شده در مورد متواری شدن تهیه‌کننده سریال «شهرازد» کذب محض است٬ این اخبار را حاصل بخل و تنگ‌نظری‌ها دانست.
حرکت رسانه ای صدا و سیما علیه «شهرزاد»

شایعه خروج محمد امامی تهیه‌کننده «شهرزاد» از کشور موضوعی بود که در رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی مطرح شد. اسدزاده در گفت‌و‌گو با سینماسینما٬ در مورد انتشار این خبر گفت: «این خبر خجالت‌آور است و من آن را حاصل نگاهی می‌دانم که در خبرگزاری صبا وجود دارد. خود آقای شفیع تاکنون پاسخی در مورد تیتر نداده است و امیدوارم این تیتر را از خروجی خبرگزاری‌شان برندارند تا در زمان نیاز پاسخ دهند به چه دلیل چنین تیتری را در آستانه توزیع فصل دوم «شهرزاد» منتشر کردند»

او ادامه داد: «خود آنان سریال می‌سازند و کارهای زیادی انجام می‌دهند که موفق نیستند و در مقابل نمی‌توانند موفقیت یک کار دیگر را تحمل کنند.»

او در پاسخ به اینکه مسائل و حواشی مطرح شده در مورد تهیه‌کننده «شهرزاد» به کجا رسید٬ گفت: «اگر کسی یک منبع رسمی بیاورد که در آن به مشکل تهیه‌کننده «شهرزاد» اشاره شده باشد٬ من می‌پذیرم. ماجرا از این قرار است که در جامعه ما بی‌اخلاقی و بی‌تربیتی موج می‌زند و خبرگزاری صبا هم از این رویه به دور نیست. افراد نمی‌توانند موفقیت دیگران را ببینید و در مقابل به جای تلاش برای موفقیت خود٬ سعی در ایجاد حاشیه برای دیگران دارند.»

او در پاسخ به اینکه آیا اکنون محمد امامی در ایران است یا خیر٬‌ گفت: «آقای امامی مثل هر شهروند دیگر ایرانی به کانادا رفته بود تا در اکران « خوب بد جلف» حاضر شود٬ کارشان را انجام داده‌اند و به ایران برگشته‌اند٬ اما من هیچ دلیلی نمی‌بینم بخواهم این را به کسی اثبات کنم. اصلا چطور افراد به خودشان اجازه می‌دهند در این موارد از دیگران توضیح بخواهند. آقای امامی باید از پاسپورت خود عکس بگیرد و منتشر کند تا روشن شود ایران است؟»

اسدزاده گفت: «واقعا شان ما این نیست که بخواهیم چنین چیزی را برای رد ادعای کذب گروهی ثابت کنیم٬‌ اما نکته در اینجاست که در تاریخ ۲۹ خردادماه اکران خصوصی «شهرزاد» برگزار می‌شود و آنجا آقای امامی حضور خواهند داشت. در آن زمان خواهیم دید که آقای شفیع و خبرگزاری صبا چه پاسخی برای اداعای خود دارند؟ البته امیدوارم ایشان تا آن زمان این خبر را حذف نکنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاهکارصداسیمامجموعه فاجعه بارنفس هست که هرشب شبکه ۳پخش میشه فقط بایدبحال صداسیماگریست

      پاسخ ها

      • رامین

        صدا و سیما با پخش سریال های افتضاح ماه رمضان(سریال های کره ای و عربی و زمان شاهی) در زمان پیک مخاطب دست به خود زنی عجیبی کرد...

    • دکتر

      صداوسیما چشم دیدن یه سریال موفق روندارن

    • بدون نام

      با این وقفه ای که تو سری دوم شهرزاد اتفاق افتاد امیدوارم به اندازه سری قبلی جذاب باشه تا مخاطب رو از دست نده چون معمولا سریالهایی که با وقفه طولانی سری جدیدی پخش میکنند افت می کنند.

    • مشهدي

      از صدا و سيما اين چيزا بعيد نيست
      همين چند روز پيش هم قسمت هايي از سريال شهرزاد را در شبكه 5 و در برنامه مرور اثار مبتذل نمايش دادند

    • بدون نام

      صداسیما سریالاش افتضاح شهرزاد هم مزخرف تر. چن قسمت اولشو دیدم .بازی مصنوعی علیدوستی وحتی شهاب حسینی .پریناز ایزدیار باز بهتر بود ولی کلا درک نمیکنم طرفدارای شهرزادو ..خیلی بد بود

    • بینان

      صدا و سیماش کجا بود الان؟ شما ها چرا فقط تیترو میبینین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای این که تنبلی میکنن که کل متن رو بخونن و دوست دارن سریع برن سراغ قضاوت

    • بدون نام

      "صداسیما سریالاش افتضاح شهرزاد هم مزخرف تر. چن قسمت اولشو دیدم .بازی مصنوعی علیدوستی وحتی شهاب حسینی .پریناز ایزدیار باز بهتر بود ولی کلا درک نمیکنم طرفدارای شهرزادو ..خیلی بد بود"

      به نظر من ولي بازي عليدوستي از حسيني و ايزديار بهتر بود ولي دركل همه شون مصنوعي بودند

    • بدون نام

      خدا نکنه صدا سیما دست اصلا طلبان بیفتد احتمالن فرار کرده پشیمان شده میخواد برگرده

    • بدون نام

      توی متن از خبرگزاری صبا صحبت شده اما تیتر مربوط به صدا و سیماست. ما که نفهمیدیم ربط تیتر به متن چی بود. کاربرا هم که بدون خوندن کامل متن فقط صدا و سیما رو نقد کردن

    • امیر

      این کارشکنی ها و شایعه سازی های صداوسیما نشانه دهنده استیصال و درماندگی و بدبختی صداوسیماست که برای یک سریال تهیه شده جهت نمایش خانگی ایجاد میکنه

    • بدون نام

      ماجرا از این قرار است که در جامعه ما بی‌اخلاقی و بی‌تربیتی موج می‌زند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج