۵۴۸۴۶
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

طراحی مینیمال و عناصر طبیعی ظاهری شیک و مدرن به این حمام ها بخشیده اند. با کمک چوب های طبیعی و بهره گرفتن از گرمای آن می توانید حمام خانه خود را به یک اسپای خانگی تبدیل کنید.

با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید






برترین ها: طراحی مینیمال و عناصر طبیعی ظاهری شیک و مدرن به این حمام ها بخشیده اند. با کمک چوب های طبیعی و بهره گرفتن از گرمای آن می توانید حمام خانه خود را به یک اسپای خانگی تبدیل کنید.

با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

گرمای چوب

برای دستیابی به حمامی همانند اسپا باید از چوب ساج و رنگ های آرامبخش استفاده کنید تا بی روح و مرده به نظر نرسد. برای این منظور می توانید از کاشی های آهکی و رنگ های ملایم و نرم همچون سفید برای دیوارها استفاده کنید. تزئینات کم دیوارها و یک کابینت ساده اما شیک، مینیمال بودن فضا را نیز حفظ می کند.


با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

سینک چوبی

برای اینکه حمام ظاهری شیک و عاری از هر گونه تزئینات اضافه داشته باشد، بهتر است از سینک های معلق استفاده کنید. البته برای قرار دادن این سینک باید فضای مناسب آن را نیز داشته باشید. فضایی که از هر گونه به هم ریختگی مبرا است. کروم استفاده شده در آینه و لامپ ها، زیبایی مدرنی به فضا می بخشند.


با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

طراحی مینیمال

همه هدف طراح این حمام آرامش و القای فضای اسپا مانند به ساکنین است. به همین دلیل، از شیرآلات کروم، سینک بزرگ چوبی که نماد زیبایی از طبیعت است و رنگ های آرام بخش برای دیوارها استفاده کرده است. برای اینکه با ساده ترین وسایل، شیک ترین و مدرن ترین تزئینات را داشته باشید می توانید از یک گلدان یا شاخه گل طبیعی در کنار رنگ چوبی سینک بهره بگیرید.


با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

ساده و شیک

برای حفظ سادگی و زیبایی حمام، از توالت فرنگی ای استفاده کنید که تانک ندارد و همچون جعبه کلاه می ماند. اگر حمام پنجره ای رو به بیرون داشته باشد نیز می توان از نور آفتاب در داخل استفاده و فضا را به طبیعت نزدیک تر کرد.


با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

دوش اسپا مانند

برای حسابی لذت بردن از فضای مدرن حمام باید یک دوش بزرگ همچون نمونه های موجود در اسپا که اسپری بخار و بدن نیز در کنار دوش دستی دارند، در حمام نصب کنید. وقتی فضای دوش را با شیشه احاطه کنید (یک اتاقک شیشه ای بسازید)، هنگام ورود به داخل این اتاقک فضای کاملا آرامش بخش همه وجود شما را فرا خواهد گرفت. برای حفظ سادگی نیز بهتر است وسایل را در دل دیوار جای دهید تا به هم ریخته و شلوغ به نظر نرسند.


با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

چندمنظوره

برای قرار دادن حوله ها و وسایل حمام، کمددیواری در نظر بگیرید. برای اینکه هویت طبیعی خود را حفظ کند، می توانید از چوب های ساج برای طبقه بندی داخل کمد استفاده کنید. در داخل این کمد می توانید ماشین لباسشویی را نیز قرار دهید. درب بیرونی کمد را نیز به رنگ دیوارها نقاشی کنید تا از بیرون مینیمال و آرامبخش دیده شود.


با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

دکوری های شیک

وان حمام چوبی یک شاهکار زیبا در حمام به شمار می رود. چوب ساج برای ظاهر طبیعی، رنگ گرم چوب و مقاوم در برابر آب بودن برای این منظور انتخاب شده است. این حمام که همچون اسپا طراحی شده است، کاملا حس آرامش را منتقل می کند.


با الهام از طبیعت حمام را دکور کنید

منظره بی بدیل

منظره رو به باغ یا حیاط خانه با نوری طبیعی آفتاب وقتی داخل حمام سفید با وان و سینک چوبی می تابد، واقعا زیبا و بی بدیل است. حمام کردن در چنین فضایی آرامش محض است. کاشی های کف نیز باید به رنگ و شکلی انتخاب شوند که با فضای حمام تناسب کامل داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sami

      مرسی خیلی خوب بود

    • بهناز دانشیان

      با سلام بعرضتان میرسانم تقریبا صد در صد موارد دکوراسیونی شما به درد ایرانیان نمی خورد .حمامی که شما دکوراسیون آنرا توضیح داده اید بانداره اتاق خواب ما و اکثریت مردم است شاید اقلیت ده درصدی آنهم در تهران بتوانند چنین فضای بزرگی داشته باشند . من تمام طرحهای دکوراسیون شما را دیده ام و هیچکدام بدرد اپارتمانهای کوچک ایرانی نمیخورد آیا هنر شما کپی برداری از طرحهای خارجی است؟چقدر اهمیت میدهید طرحهای شما کاربردی باشد یا صفحه پر کن؟لطفا با توجه به فضاهای محدود آپارتمانهای70.80 متری طرح بدهید با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج