جاباما
۵۴۹۲۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راه اندازی زیردریایی خودکار بوئینگ

این زیردریایی Echo Voyager بخشی از برنامه "سامانه زیرآبی بدون سرنشین فوق عظیم" (XLUUV) به شمار می‌آید و قرار است در مجموعه‌ای از مانورها در آب‌های کالیفرنیای جنوبی، آزمایش‌هایی را بر روی سیستم‌های ارتباطی، سیستم‌های خودکار، سیستم پیشرانش، سیستم یکپارچه‌سازی و سامانه‌های باتری خود از سر بگذراند.

ایسنا: زیردریایی خودکار ساخت شرکت بوئینگ برای نخستین بار در آب‌های کالیفرنیا راه اندازی شد.

به نقل از گیزمگ، این زیردریایی Echo Voyager بخشی از برنامه "سامانه زیرآبی بدون سرنشین فوق عظیم" (XLUUV) به شمار می‌آید و قرار است در مجموعه‌ای از مانورها در آب‌های کالیفرنیای جنوبی، آزمایش‌هایی را بر روی سیستم‌های ارتباطی، سیستم‌های خودکار، سیستم پیشرانش، سیستم یکپارچه‌سازی و سامانه‌های باتری خود از سر بگذراند.
راه اندازی زیردریایی خودکار بوئینگ

برخلاف سامانه‌های زیرآبی بدون سرنشین حال حاضر که عمدتا از راه دور کنترل می‌شوند و برای داشتن انرژی و پشتیبانی لازم نزدیک کشتی‌های مادر حرکت می‌کنند، زیردریایی جدید از سامانه‌های رایانه‌ای خودکار و سیستم نیرورسانی قابل شارژی استفاده می‌کند که هر بار به آن امکان شیرجه‌زنی و عملکرد خودکار را برای ماهها می‌دهد.
راه اندازی زیردریایی خودکار بوئینگ

فناوری Echo Voyager آزمایش‌های خود را در تجهیزات بوئینگ در هانتینگتون بیچ از سر گذرانده و باید وارد میادین آبی واقعی شود.

زیردریایی بوئینگ ۱۵.۵ متر طول دارد و برای کنکاش در اعماق اقیانوس‌ها ساخته شده است.

این سامانه بخشی از برنامه XLUUV نیروی دریایی آمریکاست که هدف آن ساخت سامانه‌های زیرآبی ارزان‌، کارآمد و رباتیک برای برآوردن نیازهای این نیرو در قرن بیست و یکم است.

هفته گذشته بوئینگ اعلام کرد برای طراحی و تولید زیردریایی‌هایXLUUV با شرکت "صنایع هانتینگتون اینگالز" (Huntington Ingalls Industries) وارد شراکت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج