جاباما
۵۴۹۳۴۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

توضیح وزارت خارجه درباره خرید خودروهای قاچاق

روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص خرید خودروهای لوکس قاچاق توضیح و تکذیب دوباره ای را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: روابط عمومی وزارت امور خارجه با توجه به تداوم برخی خبرسازی ها، اظهار نظرها و مصاحبه ها در رسانه های خاص مجددا اعلام و تاکید می کند خبر مربوط به خرید خودروهای لوکس قاچاق شده به ایران، توسط این وزارتخانه به هیچ وجه صحت ندارد. وزارت امور خارجه در دولت یازدهم جز ۷ پژو پارس برای مصارف خود آنهم از محل درآمد حاصل از فروش خودروهای فرسوده، هیچ خودروی دیگری و تحت هیچ شرایطی خریداری نکرده است.

اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها در خصوص پیشنهاد خرید سمند به وزارت امور خارجه نیز مربوط به دولت دهم بوده که آنها برای برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد، تعداد زیادی خودرو بنز خریداری کردند و لذا نیازی به خرید یا وارد کردن خودرو تشریفاتی دیگری وجود نداشته است. در صورت لزوم، چنانچه پیشنهاد مشخصی از سوی شرکت های داخلی برای فروش خودروی تشریفاتی ساخت داخل دریافت شود، این وزارتخانه بررسی و پاسخ لازم را اعلام خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      همه جاي دنيا خودرو كالاي مصرفي به حساب مياد ولي در كشور ما محل بحث و مجادله. حالا مگر اشكالي دارد كه خودروي لوكس قاچاچ كه در تصرف دولت هم هست به وزارت امور خارجه تحويل داده شود و در جاي خودش مورد استفاده قرار بگيرد، اصلأ چرا اين خودروها به سفارت خانه هاي ايران در ديگر كشورها تحويل داده نميشود تا توسط سفرا مورد استفاده قرار بگيرد مگر سفراي ايراني چه چيزي كمتر از سفراي دولتهاي عربي يا اروپايي دارند كه اتومبيل لوكس سوار نشوند.

    • بدون نام

      برای آبروی ملی ضرر داره وزارت خارجه ماشین لوکس داشته باشه. بعضیا به پژو پرشیای طراحی دهه ۸۰ میلادی افتخار !!! میکنن و کسایی با شتر موافق ترند چون نمایانگر مستضعف بودن ماست و البته بیراه هم نیست چون مستضعف بودن فقط مالی نیست و گاهی هم فکریه

    • بدون نام

      چه بد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج