۵۴۹۳۹۵
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

تصویر عجیبی از فقر از زبان مهمان «ماه عسل»

در برنامه ماه عسل امشب علیخانی ضمن ارائه چکی به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان از محل جمع آوری کمک‌های مردمی به این برنامه، ماجرای زندگی دو خانم تحت پوشش طرح محسنین را روایت کرد.

خبرگزاری میزان: برنامه امشب ماه عسل با حضور مجری طرح نیکوکاری محسنین و همچنین دو فردی که تحت حمایت این طرح قرار گرفته بودند روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

احسان علیخانی در ابتدا به کمک دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی مردم به ماه عسل برای آزادی زندانیان سخن گفت و سپس چک این مبلغ را به مجری طرح محسنین تقدیم کرد و قرار شد شرایط آزادی زندانیان هر چه زودتر فراهم شود.

در بخش دیگری از این برنامه دو خانم مهمان ماه عسل شدند که داستان زندگی خود را در چند سال اخیر تعریف کردند، اما دوربین ماه عسل آن‌ها را از نزدیک نشان نمی‌داد.
تصویر عجیبی از فقر از زبان مهمان «ماه عسل»

یکی از این خانم‌ها به این موضوع اشاره کرد که ده سال است شوهرش بیمار شده و نمی‌تواند کار کند و آن‌ها به اندازه‌ای با مشکلات مالی روبرو شده بودند که حتی صاحب خانه نیز آن‌ها را از منزلی که در آن جا سکونت داشتند بیرون کرد.

خانم دیگری که در ماه عسل امشب با علیخانی به گفتگو پرداخت به این موضوع اشاره کرد که حدود ۵ سال است که همسرش رفته و دیگر او را ندیده‌اند و گفت که همسرش هیچ گاه برای خانواده اشان کاری انجام نداده است.

خانمی که در ابتدا مهمان ویژه برنامه ماه رمضان شبکه ۳ شد به این موضوع اشاره کرد که مدت ۶ ماه در بیابان با نور فانوس زندگی می‌کردند و نان خشک را در آب جوش قرار می‌دادند و آن را به عنوان غذا می‌خوردند.

در ادامه برنامه مهدی و فاطمه بچه‌های این دو خانم روی صحنه حاضر شدند و بنا به درخواست علیخانی از آرزوهای خود سخن گفتند.

فاطمه به این موضوع اشاره کرد که آرزو دارد عمو پورنگ را از نزدیک ببیند و علیخانی نیز در جواب او قول داد که همین امشب با این مجری محبوب تماس بگیرد و به این نکته اشاره کرد که او به اندازه‌ای با معرفت است که به‌طور یقین قبول می‌کند زمانی را برای دیدار با این دختر بچه اختصاص دهد.

فاطمه همچنین از پیاده رفتن به‌سوی کربلا برای اولین بار سخن گفت و این که وقتی معلمش برای نخستین مرتبه برای او جشن تولد گرفت، احساس بسیار خوبی را تجربه کرد.

در بخش دیگری از ماه عسل مهدی هم ضمن اشاره به ارتباط با حامی خود گفت: ورزش را شروع کرده‌ام و آرزو دارم بتوانم مدال المپیک را دریافت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گونل

      خیلی خوب بود.انشاالله همچین افرادی تو جامعه ی ما بیشتربشن.وخدا بهشون این توان رو بده که بتونن به فقرا و نیازمندان کمکای بیشتری بکنن.مرسی از احسان بابت برنامه فوق العادش .خداحفظش کنه....

    • نازنین

      خدایا
      به حق همین شبهای عزیز همه گرفتارهارو از فقر و بیکاری و بیماری نجات بده

    • بدون نام

      کاش آقای رییس جمهور تو ضیافتهای کاخ ها شون یادی از این عزیزان در لباس پیامبر بکنند.

    • بنفشه

      این چ حرفیه .معلومه شما هنوز تو دوران انتخابات موندی.بهتون پیشنهاد میکنم رییس جمهورعزیزمون رو بهتر وبیشتر بشناسید

    • سیما

      ماه عسل با کارای خیری که انجام میده بهترین برنامس.خیلی هارو امیدوارمیکنه احسان علیخانی عزیز سپاس

    • بدون نام

      دقیقا چجوری رییس جمهور عزیزمون رو بهتر بشناسیم با افطاری عظیمی که به هنرمندا داد که اونجوری وایسن جلوش و سوژش کنن در حالی که با قیافه های یه من ارایش شده و لباسای روز اومده بودن وقتی که این همه بچه بدبخت دارن سختی میکشن

    • ayda

      سلام دوستان .همه جای دنیا بچه هایی هستند که از فقرمالی و نداشتن سرپرست رنج میبرن.اینطور نیس که بگیم فقط مختصه ایرانه؛و فقط وظیفه ی رییس جمهور و اعضای دولت نیس که به این مسایل رسیدگی کنن.کما این که ما میبینیم تو جای جای جهان افرادخیر زیادی هستن که کمک میکنن و سرپرستی بچه ها رو به عهده میگیرن از هنرمندا گرفته تا سیاسیا و مردم عادی.خوشبختانه در ایران عزیز ماهم اینجور افراد کم نیستند.بعدشم شما از کجا میدونید که رییس جمهور دراین راستا کاری انجام نمیدن.؟؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      چشم و دل دولتیا و روشن که ملت رو محتاج صدقه کردید خدا ازتون نگذره

    • بهناز

      اصلا چه ربطي ب رئيس جمهور داشت؟! چرا ياد نميگيريم به موقع حرف بزنيم؟ من خودم به اقاي رئيسي رأي دادم. منظورم اينه كه چرا انقدر بي ربط حرف ميزنين

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج