۵۴۹۴۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محدودسازی تاسیس مدارس تیزهوشان

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که تاسیس مدارس استعدادهای درخشان بسیار سختگیران خواهد بود گفت: دانش‌آموزان صاحب استعدادهای برتر باید در مدارس عادی به تحصیل بپردازند.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که تاسیس مدارس استعدادهای درخشان بسیار سختگیران خواهد بود گفت: دانش‌آموزان صاحب استعدادهای برتر باید در مدارس عادی به تحصیل بپردازند.

مهدی نوید ادهم در رابطه با جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت مقابله با داعش و تفکر سلفی‌گری و نقش آموزش و پرورش در آشناسازی دانش‌آموزان با ماهیت و آسیب‌های این تفکر تاکید کرد.

وی افزود: در این جلسه آئین نامه ساماندهی مدارس استعدادهای درخشان مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس استراتژی آموزش و پرورش در این آئینامه همانند نظام استعدادهای برتر بوده و بر عدم جداسازی دانش‌آموزان تاکید دارد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان صاحب استعدادهای برتر باید در مدارس عادی حضور داشته باشند و آموزش و پرورش با روش‌های مختلف خدمات آموزشی و تربیتی به آنها ارائه دهد و جداسازی به حداقل برسد.

نویدادهم ادامه داد: براساس ضوابط خاص تعدادی از دانش‌آموزان که واقعاً صاحب استعداد برتر بوده و اصطلاحاً تیز هوش تلقی می‌شوند در مدارس استعدادهای درخشان مورد توجه قرار خواهند گرفت. اما تاسیس مدارس جدید سختگیرانه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: براساس این سختگیری‌ها تعداد از مدارس استعدادهای درخشان واجد شرایط نخواهند بود و در سال‌های آینده زمانی که دانش‌آموزان آنها کاهش می‌یابد به مدارس عادی تبدیل خواهند شد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش‌آموزانی که هم اکنون در مدارس استعدادهای درخشان مشغول به تحصیل هستند به مدارس عادی بازگردانده نمی‌شوند و به تحصیل خود در این مدارس ادامه خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج