۵۴۹۶۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جزییات محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه ۲۴ تا شنبه ۲۷خرداد ماه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه ۲۴ تا شنبه ۲۷خرداد ماه را اعلام کرد.
بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز - فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهد داشت. بر این اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور چالوس ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی هفت محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محور شمشک - دیزین، رامیان - شاهرود، کوثر - خلخال، رودبار - قلعه‌گنج، رودبار - کهنوج، فسا - داراب و استهبان - نی‌ریز مسدود خواهند بود.

همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور را اعلام کرده که بر این اساس میزان ترددها در قیاس با مدت مشابه روز گذشته ۱.۹درصد کاهش یافته است.

بر این اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت ۱۲۹ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است.

پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین،قزوین به کرج، تهران به کرج وتهران به شهریار قرار دارند و راه‌های ارتباطی پایتخت با قم، ساوه و پاکدشت در رتبه‌های بعدی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج