۵۴۹۸۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تکذیب کودک‌ آزاری در مراکز اوتیسم بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی کودک آزاری در مراکز اوتیسم تحت نظارت بهزیستی را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی کودک آزاری در مراکز اوتیسم تحت نظارت بهزیستی را تکذیب کرد.
حمیدرضا پوریوسف اظهار کرد: متأسفانه در روزهای گذشته، برخی افراد غیر مسئول و ناآگاه، مطالبی را در خصوص وقوع کودک‌آزاری در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان مطرح کردند که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بازتاب وسیعی یافت.

وی ضمن استحفاظ حق پیگیری قضایی در خصوص اطلاعات کذب، افتراها و مطالب غیر صحیحی که توسط افراد غیر مسئول در رسانه‌ها علیه سازمان بهزیستی منتشر شده است، افزود: مرکز مورد اشاره‌ رسانه‌ها هیچ‌گونه مجوزی از سازمان بهزیستی نداشته بنابراین این اداره‌ کل، پاسخگوی عملکرد آن نیست.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اساسا آموزش و اقدمات توانبخشی کودک مطرح در پرونده، هیچ ارتباطی با مراکز توانبخشی کودکان اوتیسم تحت نظارت بهزیستی نداشته است؛ مراکز توانبخشی کودکان اوتیسم خراسان رضوی در حال حاضر هفت واحد است که یکی در نیشابور و بقیه در مشهد استقرار دارند و همگی روی تابلوهای ورودی‌شان عبارت «تحت نظارت بهزیستی خراسان رضوی» را درج کرده‌اند.

وی ادامه داد: بدیهی است که بهزیستی فقط در خصوص مراکزی که مجوز فعالیت آن ها را صادر کرده پاسخگویی دارد و فعالیت مراکزی که از دیگر نهادها یا دستگاه‌های دولتی مجوز گرفته‌اند از حوزه نظارت بهزیستی خارج است.

پوریوسف با بیان اینکه همان‌گونه که بارها در اخبار و اطلاعیه‌های سازمان بهزیستی تأکید شده است، شهروندان باید هنگام سپردن کودک‌شان به مراکز توانبخشی در هر زمینه‌ای، ابتدا مجوز فعالیت آن مرکز را بررسی کنند، یادآور شد: در صورتی که مجوز مرکز از سوی بهزیستی صادر شده باشد در خصوص موارد مورد پرسش، با بهزیستی خراسان رضوی تماس بگیرند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: موضوع تعرض و ضرب و جرح کودکان اوتیستیک که در فضای مجازی و برخی نشریات و خبرگزاری‌ها منتشر شده و متأسفانه، برخی رسانه‌ها با انگیزه‌های غیر خیرخواهانه، به آن دامن زده و پای بهزیستی را به میان کشیده‌اند، کاملا کذب و مصداق تشویش اذهان عمومی است که در روزهای آینده نسبت به پیگیری حقوقی موضوع از طریق قانونی اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

وی یادآور شد: رسیدگی به پرونده‌ کودک‌آزاری مورد بحث، از سوی دستگاه قضایی استان در حال پیگیری است و تنها مقام صالح به اظهارنظر در این خصوص، قاضی پرونده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمک کنیدمشکل رفع بشه وخطاکاربه مجازات برسه انشالله خدانابودش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج