۵۴۹۹۱۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معاون رییس جمهوری:

طرح سوال از روحانی، پایه و اساسی ندارد

معاون امور مجلس رییس جمهوری از طرح مطالب بی اساس در مورد سوال نمایندگان از رییس جمهوری ابراز تاسف کرد و گفت: طرح ادعاهایی نظیر این که ۸۸ نماینده مجلس سوال از رییس جمهوری را امضاء کرده اند، خلاف واقع است و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور مجلس رییس جمهوری از طرح مطالب بی اساس در مورد سوال نمایندگان از رییس جمهوری ابراز تاسف کرد و گفت: طرح ادعاهایی نظیر این که ۸۸ نماینده مجلس سوال از رییس جمهوری را امضاء کرده اند، خلاف واقع است و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.

به گزارش روز چهارشنبه از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران اظهار داشت: این گونه ادعاها آن هم در ماه مبارک رمضان واقعا جای تاسف و تعجب دارد. خوشبختانه امروز با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان با جریان سازی و جوسازی رسانه ای، مطالب نادرست را به مردم عرضه کرد و انتظار داشت که خلاف واقع بودن این مطالب نیز هرگز روشن نشود.

امیری در مورد اصل موضوع ارسال نامه به رییس جمهوری و یا طرح سوال از رییس جمهوری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حدود 70 تن از نمایندگان از فراکسیون های مختلف نامه ای را خطاب به رییس جمهوری امضاء کردند و در آن نامه از روحانی درخواست و تقاضا کردند که مسائل و مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری را به جهت ارتباط آن به سه قوه در جلسه سران قوا و یا شورای عالی امنیت ملی مطرح کند.

وی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مقاطع مختلف چنین نامه هایی را برای رییس جمهوری ارسال و در آن درخواست ها و تقاضاهای خود را مطرح می کنند و این موضوع امری عادی است.

امیری اظهار داشت: در روز چهارشنبه این هفته ظاهرا یکی از نمایندگان مخالف دولت مطلبی را تحت عنوان سوال از رییس جمهوری تهیه و به امضاء پنج نفر دیگر می رساند که متاسفانه مشارالیه درخواست نمایندگان از رییس جمهوری را به عنوان امضاهای طرح سوال از رییس جمهوری مطرح می کند و مدعی می شود که بیش از 60 یا بیش از 80 نفر از نمایندگان طرح سوال از رییس جمهوری را امضاء کرده اند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: بلافاصله پس از رسانه ای شدن این موضوع صحت سقم آن نیز روشن شد و خود نمایندگان که نامه درخواست از رییس جمهوری را امضاء کرده بودند، امضای سوال از رییس جمهوری را تکذیب کرده و تاکید کردند که طرح چنین مطلبی اقدامی غیراخلاقی و سوءاستفاده از اعتماد نمایندگان است.

امیری اظهار داشت: با توجه به این که پیگیری بخشی از مشکلات موسسات مالی و اعتباری به زیر مجموعه های دولتی نظیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی مربوط می شود، دولت در این زمینه همواره احساس مسوولیت کرده و به رغم این که این مشکلات از دوره های قبل به دولت تدبیر و امید به ارث رسیده است، موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

وی افزود: همه دستگاه ها از جمله در قوه مجریه باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و این اصل مهم همواره سرلوحه کار دولت یازدهم بوده است.

امیری گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان دولت و مجلس به ویژه در دوره مجلس دهم برقرار شده و هر دو طرف تلاش می کنند سطح تعاملات همکاری ها را ارتقاء بخشند تا حل مسائل و مشکلات مردم و کشور به ویژه در آستانه تشکیل دولت دوازدهم سرعت بگیرد.

وی افزود: تبلیغات منفی و فضاسازی غیرواقعی در مورد تعاملات دولت و مجلس به هیچ وجه نمی تواند به همکاری های صمیمانه این قوه مهم نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج