۵۴۹۹۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امضای تفاهم استاندارد حلال بین ایران و ارمنستان

صبح امروز و با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تفاهم نامه صنعت حلال میان سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت توسعه اقتصادی جمهوری ارمنستان به امضا رسید.

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز و با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تفاهم نامه صنعت حلال میان سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت توسعه اقتصادی جمهوری ارمنستان به امضا رسید.

در این تفاهم نامه که به امضای وحید مرندی مقدم، معاون سازمان ملی استاندارد ایران و امیل تاراسیان، معاون وزیر توسعه اقتصادی ارمنستان رسید، زمینه بهبود و تقویت روابط و گسترش همکاری دو کشور در زمینه­‌های گوناگون بر اساس روابط کهن و پایدار دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان فراهم خواهد شد.

این تفاهم نامه با هدف کاهش موانع فنی تجارت و افزایش حجم معاملات تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در زمینه صنعت حلال بر اساس استاندارد OIC/SMIIC امضا شد.

به موجب این تفاهم نامه، اطلاعات قانونی اداری و تجارب در زمینه مسائل اقتصادی و در خصوص محصولات غذایی و آشامیدنی ، برگزاری و بهره گيری از برنامه هاي آموزشي مشترك در خصوص آخرین روش­های بازرسی غذا و آشامیدنی حلال و اطلاعات در خصوص بازار محصولات غذایی و آشامیدنی مبادله می شود.

علاوه بر گسترش همکاری و ضوابط ارزیابی بازرسی و ممیزی حلال و تشویق بخش خصوصی در هر دو کشور برای ایجاد پروژه های اقتصادی مشترک، همکاری در خصوص حمایت از محصولات و شرکت­های غذایی و آشامیدنی داخلی ، شرکت در کارگاه ها ، سمینار ها و کنفرانس های مربوطه ، ترویج همكاری ميان واحدهای توليدی غذایی و آشاميدنی، ایجاد فرصت برای صدور نشان استانداردهای حلال جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان نیز صورت می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج