۵۵۰۰۵۳
۲۰ نظر
۵۰۰۶
۲۰ نظر
۵۰۰۶
پ

مجری خطاب به آخوندی: به جای شما فحش می‌خوریم، مبادا ناراحت شوید!

جناب آقای آخوندی، شما از رسانه ملی انتقاد کرده‌اید که چرا از داخل کشور اینقدر اخبار منفی پخش می‌کند! خوب است به میان مردم بروید و انتظارات مردم از صداوسیما را ببینید.

خبرگزاری فارس: کیاداوود اسفندیاری مجری-کارشناس برنامه پایش طی مطلبی نوشت: آقای آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، متنی در فضای مجازی منتشر کرده اند با عنوان "رسانه و ضدرسانه" و در آن، رسانه های مداح دولت را مظهر "صداقت، فرهیختگی، اخلاق، آزادی، آگاهی" و منتقدان دولت را واجد برعکس این صفات دانسته اند.

راستش من سیاسی نیستم و از اصطلاحات و کنایه های سیاسی آقای آخوندی سر در نمی آورم اما به عنوان کسی که طی ۶سال گذشته بطور مستمر، پربیننده ترین برنامه اقتصادی سیما را اجرا کرده ام، اجازه می خواهم چند کلمه درباره این متن به آقای آخوندی عرض کنم.
جناب آقای وزیر؛ نوشته اید از انتقاد استقبال می کنید. مردم نمی دانند اما امیدوارم خودتان این را بدانید که طی 4سال گذشته بارها و بارها از شما برای حضور در «برنامه پایش» دعوت کرده ایم ولی هیچگاه قبول نکردید، آن یک شب هم که به «پایش اجتماعی» آمدید، قبلش کلی خط و نشان برایمان کشیدند که فلان سوالات را از وزیر نپرسید. آن شب شما آمدید و فقط درباره حاشیه نشینی مونولوگ گفتید و من ماندم با انبوه سوالات مردمی درباره مسکن مهر، کیفیت خدمات راه آهن و هواپیماها و... . ای کاش می شد آن پیامکها را نشان تان می دادم و می دیدید چقدر بینده ها از من ناراحت شده بودند که سوالات و درددلهایشان را نمی خوانم. آن شب مثل بسیاری از شبهای دیگر برنامه پایش، رسانه ملی پیشمرگ انتقادهایی شد که خطاب به شما و دولت می رسید و بجای شما فحش خوردیم. من با تلخی پیامکهای مردم را می دیدم اما نمی توانستم بخوانم چون مسئولان سیما مدتیست دائم بمن تاکید می کنند رعایت شما و دیگر دولتمردان را بکنم و حرفی نزنم و سوالی نپرسم تا به شما و دولت بربخورد! شاید نگرانند دولت همین بودجه محدود صداوسیما را هم بیشتر ببندد. راستی آقای آخوندی، خبر دارید همکاران من ماه هاست حقوق شان عقب افتاده؟!

جناب آقای آخوندی، شما از رسانه ملی انتقاد کرده اید که چرا از داخل کشور اینقدر اخبار منفی پخش می کند! خوب است به میان مردم بروید و انتظارات مردم از صداوسیما را ببینید. ببینید که از ما نقد عملکرد مسئولان می خواهند. مردم می خواهند بی رودربایستی ضعفها را نشان دهیم. عجیب است که نمی دانید درباره پرهیز سیما از ارائه خبرهای بد داخلی و گل و بلبل نشان دادن اوضاع، چقدر لطیفه تولید و دست به دست می شود.

جناب آقای وزیر، در متن تان از رسانه های پرسشگر حمایت کرده اید. اما ای کاش در مقابل سوال همکار خبرنگار من کمی خونسرد می بودید و به یک "خانم خبرنگار" جلوی همکارانش تندی و توهین نمی کردید. این رفتار، در شان هیچ مرد ایرانی نیست چه رسد به یک مسئول عالی که این همه ادعای فرهیختگی دارد.

جناب آقای آخوندی، در متن تان دولت را کارامد توصیف کرده و رسانه های منتقد را به "بزرگنمایی خطاهای کوچک" متهم کرده اید! آیا برخورد دو قطار و زنده زنده سوختن بیش از ۴۰ هموطن، خطای کوچک است یا به صف کردن مردم برای توزیع سبد کالا؟ یا تاخیرهای طولانی پروازها؟ یا اذیت کردن کارآفرینان در ادارات دولتی و بانکها؟ یا مجوز ندادن به هزاران جوان خلاق داوطلب ایجاد کسب وکار؟ یا پس ندادن سپرده های هزاران ایرانی در موسسه مالی کاسپین؟ یا تعطیل کردن مسکن مهر؟ یا معرفی "مسکن اجتماعی" به عنوان جایگزین مسکن مهر؟ یا دلخوش کردن کارگران بی مسکن اما اما بدون حتی یک مترمربع عملکرد؟ یا به ورشکستگی کشاندن بانکها و صندوقهای بازنشستگی و بیمه؟

جناب آقای آخوندی، رسانه هایی که انتقاد کارشناسان و حرف مردم را از شما پنهان می کنند، مظهر"اخلاق، آزادی، آگاهی" نیستند. آنها احتمالا حقایقی را از دیدشما پنهان می کنند که اینقدر خودرا کارامد تصور می کنید.

جناب آقای وزیر؛ امیدوارم نگویید اینطور که انتقاد می کنی، در دولت قبل کجا بودی؟! به شما می گویم کجا بودم. ما شش سال پیش، در «برنامه پایش» با صریح ترین بیان ممکن، انتقادات کارشناسان و حرف مردم را پخش می کردیم. اما الان پایش کجاست؟ یا از ترس برنخوردن به دولت، موضوعات نرم انتخاب ی کند یا اصلا پخش نمی شود. دریغ که الان یک دهم آن دوره سالهای ۹۱ و ۹۲ در «برنامه پایش» اجازه صراحت در نقد و تبیین حرف مردم و نقد کارشناسان را نداریم.

جناب آقای وزیر، امیدوارم این متن، شروعی برای بیرون آمدن شما از محیط گل وبلبل مصنوعی ایجاد شده توسط روابط عمومی وزارتخانه تان و مواجهه شما با واقعیت افکار عمومی باشد.
برای تحقق این هدف، از شما دعوت می کنم در اولین برنامه پایش در شبکه یک سیما حاضر شوید. لب تاب ورودی پیامکها و سوالات رسیده بیننده ها را هم جلوی خودتان می گذارم تا سوالات مردم را بخوانید و خودتان ببینید مردم درباره عملکرد راه و شهرسازی چه می گویند.
قضاوت درباره صداقت و اخلاق و ... پایش هم با خود بینند ها، می گذاریم سوال نظرسنجی آن شب پایش. قبول؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازنظردولت روحانی رسانه هایی مثله برترینها خوبه که همه جوره ماس مالی میکنه کارای دولتو وهمش میگه روحانیوتیمش عالی ان

    • قاسمی

      آقا کیا حرفهات خوبه ولی مثل سیما یه طرفه است اکثر شما خبر نگارها و مجری ها جیره خوردید . خودت هم میدونی که سیمان تماشاگر ندارد.

    • میلاد

      برترینها میدونستی خیلی زرنگی خبرهای مخالف دولت نصفه شبا میذاری؟

    • حامد

      دولت روحانی ذره ای تحمل انتقاد هموطنان رو نداره . هر کی هم حرفی بزنه مزدور محسوب میشه .

    • بدون نام

      با سلال و خسته نباشی خدمت آقای اسفندیاری مجری پر تلاش
      دورود برتو خوب گفتی

    • بدون نام

      دمش گرم این مجری شجاع
      دولت چرا از انتقاد میترسه ؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای کیا زیاد حرص نخور برادر ایا فقط شومن هستند.
      و آمده‌اند برای پر کردن جیب خود و اربابشان

    • بدون نام

      احسنت. واقعا فضای نقد در کشور بسیار ضعیفه و اگر زبان به نقد بازگشایی به بجای توضیح و تشریح مطلب فقط با توهین روبرو میشویم

    • مینا

      آی بدم میاد از این آخوندی

    • بدون نام

      بعضی ها کلا بهشون خوبی کردن نیومده این مجری هم یکی از آنهاست حتما دلش واسه احمدی نژاد تنگ شده

    • بدون نام

      آقای آخوندی تورو خدا دیگه بس کن،کم دروغ تحویل مردم یده،به اندازه ی کافی ثروت اندوزی کردی،بذار کس دیگری بیاد

    • بدون نام

      این دولت تحمل انتقادها رو نداره چون میدونن ااشتباهاتشون بی حد واندازه است

    • بدون نام

      جناب. صدا وسيما رسانه دلواپسان محترم میباشد حق با آخوندی میباشد

    • بدون نام

      شما صداوسیمایی ها اسمتون رو گذاشتید خبرنگار؟!!!! با این رفتارهای مغرضانه شما بادولت آقای روحانی ٬ نام قلم به مزد بیشتر برازنده شماست٪٪٪٪٪٪

    • سعید

      مجری گرامی این طور مظلوم نمایی نکنید که انگار کسی شماها و آن سؤال های به اصطلاح مردمی را نمیداند چه نییاتی در پس آن نهفته میباشد مگر میشود باور کرد صدا و سیما بدون جناحی عمل کردن برنامه ایی برای حل مشکلات مردم روی آنتن ببرد. خوشبختانه شبکه جم تی وی اخبار مربوط به کشور را شفاف به اطلاع میرساند.

    • بدون نام

      من حق کامل به آقای آخوندی نمیدم اما صدا و سیما فقط ضعف های دولت را میبیند.ما قوه قضاییه و شهرداری و ... هم داریم چرا از آنها انتقاد نمیشه.در واقع هر وقت و هر جا اصلاح طلبان قدرتی دارند صدا و سیما وارد بحث انتقاد میشه.این مجری هم تیپ مظلوم نمایی گرفته که تخریب کنه

    • بدون نام

      رسانه ک خداییش کاملا ضد روحانی بود هرچی تونستن بهش گفتن و علیهش کارکردن اگه رسانه دست روحانی بود الان داشتیم مستند هایده میدیدیم

    • بدون نام

      هایده دیگه کیه؟؟؟؟؟ماالان 2017هستیما !!!!چه خبرتون کمی به روزباشید

    • بدون نام

      هایده هیچ وقت فراموش نمیشه . عاااالی بود . سلام من ب تو یار قدیمی

    • بدون نام

      آخوندی بهترین وزیره . درود برآخوندی و روحانی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج