۵۵۰۱۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ب‌ام‌و از مدل ۲۰۱۸ جی‌تی سری ۶ رونمایی کرد

همین چند وقت پیش بود که خبری درخصوص توقف تولید سری ۶ کوپه منتشر کردیم؛ خبری عجیب از این بابت که کلاس کوپه سری ۶ که جزو یکی از شاخص‌ترین مدل‌های این شرکت آلمانی باشد، توقف تولید شود. حال شرکت ب‌ام‌و از نسخه GT سری ۶ مدل ۲۰۱۸ رونمایی کرده که با مدل‌های فعلی کمی تفاوت دارد.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: همین چند وقت پیش بود که خبری درخصوص توقف تولید سری ۶ کوپه منتشر کردیم؛ خبری عجیب از این بابت که کلاس کوپه سری ۶ که جزو یکی از شاخص‌ترین مدل‌های این شرکت آلمانی باشد، توقف تولید شود. حال شرکت ب‌ام‌و از نسخه GT سری ۶ مدل ۲۰۱۸ رونمایی کرده که با مدل‌های فعلی کمی تفاوت دارد.
ب‌ام‌و از مدل 2018 جی‌تی سری 6 رونمایی کرد

جی‌تی اصطلاحی در دنیای خودرو است که از واژه گرن توریزمو (Gran Turismo) از زبان ایتالیایی و گرند تورر (Grand Tourer) از زبان انگلیسی خلاصه شده است. این کلاس خودرویی به اتومبیل‌های لوکس با راندمان بالا اشاره دارد که طراحی اسپرت‌تر و آیرودینامیک‌تری نسبت به مدل‌های عادی و متداول دارند.
ب‌ام‌و از مدل 2018 جی‌تی سری 6 رونمایی کرد

همان‌طور که دیدید، معمولا خودروهای GT دو در کوپه هستند اما ب‌ام‌و این نسخه را برای نمونه ۴ در سری ۶ جدید طراحی و تولید کرده است. پیش از این هم در سری ۵ شاهد تولید نسخه GT بودیم. تولید نسخه جی‌تی احتمالا سیاست جدید این شرکت آلمانی بوده که جایگزین کلاس کوپه شود.

ب‌ام‌و از مدل 2018 جی‌تی سری 6 رونمایی کرد
ب‌ام‌و سری ۵ نسخه GT مدل ۲۰۱۴

در این میان باید یک نکته‌ مهمی هم درنظر داشته باشیم که اتاق ۴ در سری ۶ ب‌ام‌و به عنوان کلاسی جدا از سدان و کوپه نامیده میشود که به کلاس گرن‌کوپه (Grand Coupe) مشهور است و نسخه GT این خودرو، نمونه اسپرت‌تر آن قلمداد می‌شود. ب‌ام‌و از مدل ۲۰۱۸ سری ۶ جی‌تی رونمایی کرده که رقیبب خودروهای آئودی A۷ و مرسدس‌بنز CLS محسوب می‌شود.
ب‌ام‌و از مدل 2018 جی‌تی سری 6 رونمایی کرد

این خودرو یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر دارد. به لطف این پیشرانه، ب‌ام‌و سری ۶ جی‌تی ۲۰۱۸ می‌تواند حداکثر قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون‌متر را تولید کند و ظرف ۵٫۱ ثانیه، از حال سکون به سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو به جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار مجهز شده و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

البته ب‌ام‌و مدل‌های دیگری هم برای این خودرو در نظر بگیرد. به‌طور مثال مدل ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو با حجم ۴٫۴ لیتر یکی از انتخاب‌های مشتریان خواهد بود. این پیشرانه می‌‌تواند قدرتی معادل ۴۵۵ اسب‌بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتون‌متر تولید کند.
ب‌ام‌و از مدل 2018 جی‌تی سری 6 رونمایی کرد

این اتومبیل لوکس به جدیدترین فناوری و امکانات رفاهی تجهیز می‌شود. چراغ‌های LED، حالت رانندگی خودکار، صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی به عنوان صفحه کیلومتر و نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی اینفوتینمنت، بخشی از ویژگی‌های این باواریایی شکیل و دوست‌داشتنی است. هم‌چنین راننده می‌تواند با حرکات دست خود، دستورهای مختلفی را به اتومبیل بدهد؛ مثلا با حرکت گردشی انگشت اشاره بتوان صدای ضبط را کم و زیاد کرد.
ب‌ام‌و از مدل 2018 جی‌تی سری 6 رونمایی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج