۵۵۰۲۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لبخند به دنیای‌بازی با سیستم‌های Alienware

اگر به دنبال مانیتورهای حرفه ای و بی نظیر هستید، باز هم Alienware برای شما محصولات ویژه ای دارد؛ دو مانیتور جدید این شرکت با عناوین (AW۲۵۱۸H) و (AW۲۵۱۸HF) تنها یک تفاوت مهم با یکدیگر خواهند داشت؛ یک مدل از فناوری NVIDIA G-SYNC و مدل دیگر از AMD FreeSync پشتیبانی می کند.

مجله سخت افزار: کمپانی Alienware برندی است که زیرشاخه شرکت Dell بوده و به تولید محصولات گیمینگ مانند نوت بوک، کامپیوترهای آماده، تجهیزات جانبی، مانیتور و... می پردازد. Alienware به تازگی خط تولید تمامی محصولات خود را بروزرسانی کرده است. نخستین محصول کامپیوتر Alienware Area-۵۱ است که اینبار با پردازنده های AMD Ryzen Threadripper یا Intel Core X-Series راهی بازار می گردد. در نتیجه خروجی آن با پیشرفت چشمگیر پردازشی مواجه شده است.
لبخند به دنیای‌بازی با سیستم‌های Alienware
تمامی پردازنده های نصب شده در این کامپیوترها توسط کمپانی اورکلاک می گردد. مدل های مبتنی بر پردازنده های Ryzen Threadripper در تاریخ 27 جولای و مدل های Intel Core X-Series نیز در تاریخ 22 ماه اوت در بازار خواهند بود.

اگر به دنبال مانیتورهای حرفه ای و بی نظیر هستید، باز هم Alienware برای شما محصولات ویژه ای دارد؛ دو مانیتور جدید این شرکت با عناوین (AW2518H) و (AW2518HF) تنها یک تفاوت مهم با یکدیگر خواهند داشت؛ یک مدل از فناوری NVIDIA G-SYNC و مدل دیگر از AMD FreeSync پشتیبانی می کند.
لبخند به دنیای‌بازی با سیستم‌های Alienware
هر دو مانیتور دارای سرعت پاسخ به فرکانس تنها 1 میلی ثانیه هستند و با یک پنل 25 اینچ، از دقت FHD پشتیبانی می کنند. این مانیتورها در حداکثر نرخ فرکانس به 240 هرتز می رسد. این مانیتورها با قیمت های 499 دلار و 699 دلار راهی بازار می گردند.

و اما یکی دیگر از مهمترین محصولات این شرکت، لپ تاپ های Alienware 15 هستند که با طراحی خاص و قدرتمند خود، طرفداران بسیاری دارند. لپ تاپ های جدید این شرکت در مدل های پرچمدار به کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080 از نوع Max-Q مجهز هستند.
لبخند به دنیای‌بازی با سیستم‌های Alienware
کارت گرافیک های Max-Q به تازگی از سوی انویدیا معرفی شده اند که برای محصولاتی با ضخامت کم و کارایی بالا مناسب هستند. این نوت بوک ها به باتری های قدرتمند 99 واتی و صفحه کلید های خاص AlienFX مجهز هستند. Alienware 15 های جدید علاوه بر قابلیت Boost، دارای کلید سخت افزاری جهت ارتقاء ناگهانی کارایی برای دستیابی به حداکثر کارایی هستند. لپ تاپ های جدید Alienware 15 با شروع قیمت 1200 دلار در بازار خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج