۵۵۰۲۳۴
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

رکورد جدید برای عامر خان و سینمای هند

بار دیگر نیتش تیواری و عامرخان، کارگردان و سوپراستار بالیوود تاریخ‌ساز شدند.

وب سایت دنیای تصویر: بار دیگر نیتش تیواری و عامرخان، کارگردان و سوپراستار بالیوود تاریخ‌ساز شدند. این درام ورزشی که پیش از این با عبور از رکورد ۱۲۰ میلیون دلاری فیلم «پی.کی» عنوان پرفروش‌ترین فیلم هندی در سینماهای جهان را از آن خود کرده بود، امروز طبق اعلام رسمی از رقم ۳۰۰ میلیون دلار گذشت تا در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های غیرانگلیسی زبان تاریخ سینما به رتبه پنجم دست یابد. به گزارش فوربز، فروش جهانی بلیت‌های «دنگال» هم اکنون به ۳۰۱ میلیون دلار رسیده است که تنها ۱۷۹٫۸ میلیون دلار از این رقم از سینماهای چین و ۸۴٫۴ میلیون دلار نیز از اکران در خود هندوستان به دست آمده است. این یعنی مجموع فروش فیلم خارج از دو کشور هند و چین تنها ۳۵٫۸ میلیون دلار است.
رکورد جدید برای عامر خان و سینمای هند

در صدر این جدول، دو فیلم چینی قرار دارند: «پری دریایی» (۵۳۳ میلیون دلار) و «شکار هیولا» (۳۸۶ میلیون دلار). «دست نیافتنی» کمدی-درام محبوب فرانسوی ساخته سال ۲۰۱۱ نیز با ۴۲۷ میلیون دلار در رده سوم قرار دارد. هرچند دنگال در انتهای اکران خود قرار دارد و با توجه به اختلاف فراوان، شانسی برای رسیدن به سه فیلم نخست ندارد، اما از آن‌جا که اکران چین همچنان با موفقیت درحال ادامه است، این فیلم هندی می‌تواند برای رسیدن به رتبه چهارم و تصاحب جایگاه انیمه ژاپنی «اسم تو» (۳۵۴ میلیون دلار) امیدوار باشد.

«دنگال» که براساس داستانی واقعی ساخته شده، داستان کشتی گیر آماتوری به نام ماهاویر سینگ پوگات است که برخلاف فشارهای اجتماعی تصمیم می‌گیرد دو دختر خود را برای تبدیل شدن به کشتی‌گیران حرفه‌ای در کلاس جهانی تمرین دهد. کمپانی دیزنی پخش فیلم را از ابتدای کریسمس در سینماهای آمریکا آغاز کرده است و تاکنون فروش فیلم در آمریکا نیز حدود ۱۲ میلیون دلار بوده که برای یک فیلم هندی رقم امیدوارکننده‌ای است. ساخ تانوار، فاطمه صنا شیخ و سانیا مالهوترا از دیگر بازیگران فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایدا

      مرسی، مطمئنم فیلم قشنگیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج