جاباما
۵۵۰۲۴۴
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

امکان جدید Best Buy: قبل از خرید امتحان کنید!

Best Buy یکی از برزگترین فروشگاه های اینترنتی دنیاست که رقیب جدی Amazon محسوب می شود. این شرکت همواره در حال طراحی سرویس و ویژگی جدیدی است که رقیب های مانند Amazon امکان اجرای آنرا نداشته باشند.

وب سایت برسام: Best Buy یکی از برزگترین فروشگاه های اینترنتی دنیاست که رقیب جدی Amazon محسوب می شود. این شرکت همواره در حال طراحی سرویس و ویژگی جدیدی است که رقیب های مانند Amazon امکان اجرای آنرا نداشته باشند.
امکان جدید Best Buy: قبل از خرید امتحان کنید!

Best Buy در چند ماه آینده سرویس جدید و متفاوتی را برای کاربران و مشتریان خود در نظر می گیرد. این شرکت با همکاری یک استارت آپ به نام Lumoid امکان اجاره با عنوان امتحان قبل از خرید try-before-you-buy طراحی کرده است. با استفاده از این امکان جدید مشتریان می توانند برخی از محصولات مانند دستگاه های پخش موسیقی، دستبند سلامتی و غیره را اجاره کنند و در صورتی که از محصول اجاره کرده راضی بودند، اقدام به خرید نهایی آن کنند.

این ویژگی بر روی سایت Best Buy قرار خواهد گرفت و در صورتی که مشتری قصد اجاره محصول را داشته باشد، به سایت Lumoid برای انجام مراحل اجاره، منتقل خواهد شد.

همانطور که می دانید در کشورهایی مانند آمریکا فرهنگ پس دادن محصولی که مورد پسند نیست وجود دارد. این ویژگی در فروشگاه های اینترنتی مانند Best Buy و Amazon نیز ارائه شده است. بدین طریق فردی که محصولی خریداری کرده است در صورت عدم رضایت از خرید، می تواند آنرا پس دهد. حال سوالی در اینجا مطرح می شود که وقتی چنین ویژگی برای خرید همیشه وجود دارد، چرا مشتری از امکان اجاره و امتحان قبل از خرید باید استفاده کند؟ جواب سوال مشخص است. فردی که محصولی از Best Buy می خرد، قصد پس دادن آنرا نداد مگر اینکه واقعا چیزی که مورد نظرش بود نباشد. در صورتی که با این امکان جدید، مشتری از قبل اطلاع دقیقی از خرید خود ندارد و بهترین راه این است که قبل از خرید نهایی، آنرا از نزدیک بررسی و امتحان کند.

به این وسیله بسیاری از محصولات بصورت ناخواسته به حالت باز یا OpenBox نیز در نمی آیند و هزینه های تحمیل شده به فروشگاه نیز تا حد خیلی خوبی مرتفع می شود. فروشگاه نیز می داند محصولی که ارسال کرده برای تست است و باید بعد از پس فرستاده شدن، با قیمت کمتری به فروش برساند. فرصت مناسبی هم وجود دارد که مستری را به خرید نهایی ترغیب کند.

این روش در طولانی مدت علاوه بر ایجاد اعتماد، هزینه های غیر قابل پیش بینی برای مشتری و فروشنده را کاهش داده و افراد هدف از فروش و خرید خود را از قبل می دانند.

Best Buy برای تشویق افراد به خرید، ۲۰ درصد از مبلغ اجاره را به کیف پول اجاره کننده بر می گرداند تا هزینه های اجاره نیز برای فرد اجاره کننده، در صورتی که قصد خرید آنرا داشته باشد، کاهش یابد.

نگرانی نیز وجود دارد که برای شرکت های بزرگی مانند Best Buy بی معنی است! نگرانی از این بابت که افراد محصول خود را از این فروشگاه اجاره کنند و خرید نهایی خود را از Amazon انجام دهد. این فروشگاه ها و شرکت ها این اتفاقات را فرصتی مناسب برای ایجاد اعتماد و تبدیل کردن مشتری به وفادار می داند و به این صورت در بلند مدت، مشتریان جدید علاوه بر شناخت بیشتر از این فروشگاه، اعتماد بیشتری نیز به آن کرده و همچنین فرصت رقابت بیشتری را در اختیار فروشگاه قرار می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه فایده ما که تو ایران محرومیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج