جاباما
۵۵۰۲۷
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

کهن چرم، هنر ایرانی، کیفیت جهانی

تاریخچه کهن چرم

کهن چرم با ایجاد فروشگاهی در داخل دفتر مرکزی و در فضای مجازی هم اکنون به نمایش و فروش محصولات می پردازد که ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در برنامه استراتژیک بلند مدت این برند قرار دارد.

تاریخچه کهن‌چرم

در سال ۱۳۶۸ آقای دکتر روح اله هادوی نیا در پاسخ به ندای درون خود که او را به دنیای اقتصاد فرا می خواند در یک اقدام بسیار خطیر متهورانه با تقدیم استعفاء از دنیای کارمندی خداحافظی می کند . او که در زمان کارمندی کار خرید و فروش کیف ، مخصوصاً کیف اداری را به همکاران خود تجربه کرده بود ، تواناییهای خویش را بسیار فراتر از محیط بسته کارمندی می دید با اعتقاد و اعتماد به خداوند و ایمان به تواناییهای بالقوه خویش وارد دنیای تجارت شده در ابتدا که کار خرید وفروش کیف را با سفارش دادن کیف به تولید کنندگان کیف آغاز نمود .

تاریخچه کهن چرم

بزودی دریافت که متأسفانه تولید کنندگان کیف چرم در ایران توان تولید و جوابگویی به سفارش های زیاد را نداشته یا توان تولید محصولات چرمی با کیفیت را ندا رند . لاجرم علیرغم میل باطنی خویش و بدون اینکه هرگونه تجربه ای در زمینه تولید کیف ، مخصوصاً کیف چرم داشته باشد . اقدام به راه اندازی کارگاه تولید انواع کیف اداری نمود . که در ابتدا با دو مشکل ابزار آلات و ماشین آلات بسیار سنتی تولید محصولات چرمی و دوماً مشکل کارگران کیف سازی با فرهنگ سنتی روبرو شد . به هر روی ایشان ابتدا نام « آذرین » رابرای کارگاه تولیدی کیف خود برگزید و رفته رفته علاوه بر کیف اداری دیگر انواع کیف چرم و محصولات چرمی از قبیل کیف پول، کیف زنانه ، کیف مردانه ، جا کلیدی ، کیف دسته چک ، کیف کارت اعتباری، ست چرم زنانه ، ست چرم مردانه ، کیف مدارک چرم ، کیف دستی چرم ، کیف لپ تاپ چرم ، کیف جیبی چرم و دیگر هدایای چرمی که به عنوان هدایای تبلیغاتی از آنها استفاده می شد تولید کرد. لذا تصمیم گرفت نام آذرین را به « صنایع چرمی کیفیران » تغییر دهد واز اتحادیه سراجان جواز تولید کیف دریافت نمود .

تاریخچه کهن چرم

با گذشت زمان کار گسترش پیدا کرد و بزودی معلوم شد که علاوه بر کارگاه تولیدی، جهت دسترسی مشتریان نیاز به یک دفتر فروش در مرکز شهر می باشد . در نتیجه یک واحد آپارتمان در خیابان منوچهری خریداری نمود و بزودی دریافت که برای مطرح شدن در بازار باید صادرات محصولات چرمی ایران را در سرلوحه امور قرار دهد در نتیجه در سال ۱۳۷۳ در نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور مالزی شرکت کرد و با ارائه انواع کیف چرم اداری، کیف لپ تاپ چرم، کیف چرم مجلس زنانه، کیف پول چرم مردانه ، کیف پول زنانه ، کیف مسافرتی چرم ، کیف جیبی چرمی ، کمربند چرمی مردانه ، کمربند چرمی زنانه ، ست چرمی مردانه ، ست چرمی زنانه ، کیف پاسپورت چرم ، کیف مدارک چرم ، کیف کارت اعتباری چرم و انواع هدایای چرمی و سایر محصولات و کالای چرمی اولین نمایشگاه خارج از کشور را تجربه نماید . تجربه ای که به نقطه عطف زندگی اش تبدیل شد . و در اینجا بود که پی برد چرا خداوند در قرآن کریم دستورداده است که در روی زمین به گردش بپردازید . شرکت در اولین نمایشگاه خارج از کشور جهت صادرات کیف چرم ایران چندین دستاورد ارزشمند داشت که ماجرا را از زبان خود ایشان پیگیری بفرمائید.

تاریخچه کهن چرم

نتیجه و برکات سفر به مالزی چه بود؟

۱ - در اولین اقدام در کلاس زبان انگلیسی در مؤسسه کیش ثبت نام کردم

۲ - تصمیم گرفتم جهت کسب دانش بازاریابی و مدیریت وارد دانشگاه شوم و درنتیجه درسال ۱۳۷۴ درحالی که ۱۵ نفر کارگر داشتم شروع به خواندن کنکور نمودم و سال ۱۳۷۵ در دانشگاه تهران ، رشته کارشناسی مدیریت بازرگانی قبول شدم و در ادامه، سال ۱۳۸۰ در رشته مدیریت بازاریابی بین الملل وارد دانشگاه شهید بهشتی شدم .

۳ - پس از گذراندن چند ترم در دانشگاه و آشنایی با الفبای مدیریت بازاریابی به این نتیجه رسیدم که درادامه کسب و کار از هر چیزی مهم تر و واجب تر ثبت یک اسم تجاری می باشد .


تاریخچه کهن چرم

جهت انتخاب نام تجاری شروع کردم به لیست کردن اسامی در دفترچه یادداشتم . پرس و جو از نظرات دیگران و مطالعه بسیار، بالاخره مرا به این نتیجه رهنمون ساخت که با توجه به قدرت دیرینه صنعت چرم در ایران نام برازنده برند « کهن چرم » که هم بیانگر قدرت صنعت چرم و هم قدمت تمدن کهن سرزمین کهن ایران می باشد را انتخاب و به ثبت رساندم . لازم به ذکر می دانم که تخصص ویژه « کهن چرم » در زمینه ارائه محصولات به عنوان هدایای چرمی ، علی الخصوص هدایای تبلیغاتی چرمی به شرکت ها بوده است و بدون اغراق می گویم که هم اکنون در تولید کیف چرم و هدایای چرمی هیچ برند فعال دراین صنعت این سابقه 24 ساله را ندارد . به دنبال تقاضاها و تشویق های مکرر مشتریان ارجمند، کهن چرم ، مبنی برداشتن فروشگاه، در سال 1384 اقدام به راه اندازی یک فروشگاه در میدان ونک خیابان ونک در قسمت بیرونی مرکز خرید ونک نمود م . که برای اولین بار وارد حوزه کفش چرم مردانه و کفش چرم زنانه نیز شدیم . در این راستا تجربیات بسیار گرانبها و قیمتی ارائه سرویس به مشتریان خرده فروشی و شناخت فرهنگ و علایق مشتریان ایرانی بدست آوردیم که بدون شک برای من از 8 سال تحصیل دردانشگاه نافع تر بود لذا شروع به نوشتن کتاب روانشناسی فروش حرفه ای در بازار ایران کردم که بیشتر مطالب و تکنیک های گفته شده در آن تجربه 24 سال خودم در امر بازار یابی فروش بوده است که در هیچ یک از دانشگاه های ایران برای دانشجویان مدیریت بازاریابی تدریس نمی شود . گفتنی است کتاب مذکور به چاپ سوم رسیده و از جانب مدیران و فروشندگان مورد استقبال واقع شده است . غرض از این توضیح نسبتاً طولانی این بود که بگویم چرا علیرغم موفقیت بسیار در عرصه فروشگاه داری و خرده فروشی اقدام به جمع آوری فروشگاه کردم .

تاریخچه کهن چرم

با توجه به استقبال مدیران شرکت های ایرانی از مشاوره بازاریابی و سئوال دائمی آنها که اسم شرکت بازاریابی شما چیست من مجبور شدم با توجه به فرهنگ مشاوره گیرندگان، یک مؤسسه را جهت امر مشاوره بازاریابی و فروش به ثبت برسانم که حاصل آن شد ثبت مؤسسه بازاریابی و فروش والاتدبیر در سال ۱۳۸۰ و به تبع ایجاد تشکیلات مستقل و به دنبال آن شروع به مشاوره، تدریس و سخنرانی در سمینارها و مراکز آموزش اتاق بازرگانی ایران و سایر نهادها و شرکت های خصوصی به شدت مرا درگیر کرد .

لذا کهن چرم با ایجاد فروشگاهی در داخل دفتر مرکزی و در فضای مجازی هم اکنون به نمایش و فروش محصولات می پردازد که ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در برنامه استراتژیک بلند مدت این برند قرار دارد.


دفتر مرکزی و نمایشگاه: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سر افراز، کوچه هفتم، پلاک 30، طبقه اول

تلفن تماس : 02166740740

تاریخچه کهن چرم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج