۵۵۰۵۲۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آغاز بررسی دلایل حریق اتوبوس های BRT

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: دلایل دو مورد حریق اخیر اتوبوس در حال بررسی است و نتیجه را در کمترین زمان ممکن اعلام خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: دلایل دو مورد حریق اخیر اتوبوس در حال بررسی است و نتیجه را در کمترین زمان ممکن اعلام خواهیم کرد.

یمان سنندجی گفت: در این چند وقت اخیر، طی دو مورد شاهد آتش گرفتن اتوبوس های BRT شهر تهران بودیم.

وی افزود: دلیل آتش گرفتن اتوبوس ها اکنون در حال بررسی است و به زودی گزارش جامعی در این رابطه تهیه و اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با تاکید بر بی ارتباط بودن آتش گرفتن اتوبوس ها با روشن بودن کولر آنها اظهارکرد: آتش گرفتن اتوبوس ها، ارتباطی با روشن بودن کولر آنها نداشته و بیشتر مرتبط با سیم کشی های اتوبوس ها است.

سنندجی ادامه داد: این دو مورد آتش سوزی اتوبوس به طور اتفاقی پشت سر هم رخ داده و این طور نیست که اتوبوس های ما از ایمنی کافی برخوردار نباشند.

وی از تجهیز تمام اتوبوس های BRT و اتوبوس های شهری به کپسول های آتش نشانی خبرداد و تصریح کرد: تمام اتوبوس های فعال در سطح شهر تهران اکنون مجهز به کپسول آتش نشانی بوده و در صورت بروز هر گونه حادثه ای این کپسول ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به آموزش های ارائه شده به رانندگان اتوبوس برای اطفای حریق در مواقع حساس اذعان کرد: رانندگان اتوبوس ما آموزش های لازم برای اطفای حریق را آموخته اند و آنها در صورت بروز هر گونه حادثه قادر خواهند بود پیش از حضور نیروهای آتش نشان نسبت به اطفای حریق اقدام کنند.

سنندجی در خصوص بازدیدهای مکرر انجام شده از شرایط کپسول های آتش نشانی داخل اتوبوس ها گفت: به طور دوره تمام کپوسل های آتش نشانی موجود در اتوبوس ها رصد شده تا در صورت هر گونه آسیب، نسبت به برطرف کردن مشکل کپسول ها اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      خسته نباشید خیلی زود تصمیم به حل این مشکل نگرفتید می گذاشتید چندتای دیگه آتش می گرفتند تا نوع آتش هم تشخیص دهید یعنی اکسیژن کافی وجود دارد یا به حالت نیمه احتراق هست سرنشینها می سوزند یا راه فرار پیدا می کنند بالاخره ما می توانیم را باید چاشنی تحقیقات گر گرفتن های گاری های خود کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج