۵۵۰۷۵۶
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

لزوم تبعیت کامل روسای سه قوه از رهبر انقلاب

امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی، گفت: معیار و مرکز اتحاد در نظام اسلامی، مقام معظم رهبری است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی، گفت: معیار و مرکز اتحاد در نظام اسلامی، مقام معظم رهبری است.

آیت الله «سیدمحمدرضا مدرسی» در خطبه‌های این هفته ۲۶ مرداد ماه شهرستان یزد ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: امیر المؤمنین نمونه ای شاخص از صبر در برابر دشمنان دین و مکتب ناب محمدی است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان و دست اندرکاران نظام، گفت: منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و نهاد ریاست جمهوری باید بدانند که مردم آن‌ها را طبق قانون انتخاب کردند تا دقیقاً طبق قانون عمل کرده و کشور را رو به جلو پیش ببرند.

امام جمعه موقت یزد افزود: امروز روسای سه قوه و زیر مجموعه‌های آن ها باید طبق قانون نسبت به وظایف خود اقدام کنند و این را بدانند هر کس که کوچکترین اقدامی بر خلاف قانون انجام دهند به نظام انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه شناسی و اتحاد را مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران دانست و بیان کرد: معیار و مرکز اتحاد در نظام اسلامی، مقام معظم رهبری است.

عضو فقهای شورای نگهبان اساس انقلاب اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه عنوان کرد و ادامه داد: اصل ۵۷ قانون اساسی به صراحت بیان می‌کند که همه قوا در عین استقلال در اجرای وظایف، زیر نظر ولایت فقیه باید انجام وظیفه کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون همه قوانین قبل از اجرا باید به تصویب و تأیید مقام معظم رهبری برسند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که قانون شرعیت و صلاحیت تمام امور و قوانین مستلزم تأیید ولایت فقیه است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس قوه قضائیه موظفند طبق قانون اساسی و وظیفه شرعی، نسبت به موردی که خلاف قانون تعیین شده است، اعمال نظر کنند.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود روز جهانی قدس را یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و مذهبی دانست و بیان کرد: امروز ما وظیفه داریم برای دفاع از قرآن و اسلام روز جهانی قدس را پرشور برگزار کنیم.

امام جمعه موقت یزد افزود: هرگاه مرزهای اسلامی مورد هجوم کفر قرار گرفته شود، بر همه مسلمانان جهان واجب است که به بهترین وجه از مرزهای اسلام و ارزش‌های والای مکتب ناب محمدی دفاع کنند.

وی در ادامه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را از دیگر رویدادهای مهم پیشه‌رو عنوان کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های شوم فرهنگی دشمنان ایفا می‌کند.

عضو فقهای شورای نگهبان حضور هوشمندانه در جبهه فرهنگی را مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی دانست و بیان کرد: گروه‌های تکفیری نظیر داعش نشانه‌ای از دشمنی فرهنگی مستکبران علیه انقلاب اسلامی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج