جاباما
۵۵۰۷۶۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تعزیرات: وجود پنبه در حلیم، محرز نشد

ماموران گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به اتفاق کارشناسان بهداشت و اداره کل صنعت، معدن و تجارت با حضور در منطقه سعادت آباد تهران در دو واحد صنفی حلیم فروشی، مجتمع نان فانتزی و چند میوه فروشی به تخلفات عمده برخوردند.

خبرگزاری تسنیم: بهمن حسن بیگی درباره این گشت تعزیراتی افزود: در ابتدای این گشت از دو صنف حلیم فروشی شکایتی مبنی بر وجود پنبه در حلیم به ما واصل شده بود که اگرچه پس از حضور در این دو واحد صنفی به موارد غیر بهداشتی برخوردیم اما هیچ نشانه ای دال بر وجود پنبه در حلیم برای ما محرز نشد و فکر می کنیم خبری که چندی پیش در فضای مجازی در خصوص وجود پنبه در حلیم منتشر شده بود از اساس کذب باشد.

رئیس مرکز گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در ادامه گشت تعزیراتی در یک مجتمع نان فانتزی در منطقه سعادت آباد حضور یافتیم که یکی از تخلفات این واحد صنفی فروش زولبیا و بامیه بود که این کالاها باید در قنادی بفروش برسد و فروش آن در این مجتمع به نوعی تداخل صنفی محسوب می شود.

وی افزود: از دیگر تخلفات این مجتمع استفاده از جوش شیرین در پخت نان و همچنین استفاده از رنگ مصنوعی در تهیه نان شیرمال بود که همه این تخلفات به تایید کارشناسان بهداشت حاضر در این گشت هم رسید.

حسن بیگی گفت: در این مجتمع نان فانتزی به اقلامی مواد غذایی از جمله آرد سوخاری، قند قهوه ای وسایر مواد غذایی بسته بندی شده فاقد مجوز بهداشت و پروانه ساخت برخوردیم که همه این مواد ضبط شد.

وی در ادامه این گشت تعزیراتی به حضور کارشناسان این گشت در یک میوه فروشی در منطقه سعادت آباد اشاره کرد و گفت: در این واحد صنفی نیز مقادیر زیادی زیتون، روغن زیتون، زیتون پرورده، رب گوجه و پیاز داغ با بسته بندی های غیر مجاز کشف و معدوم شد.

رئیس مرکز گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در یک میوه فروشی دیگر نیز حضور یافتیم که اقلام زیادی میوه قاچاق از جمله گلابی و انگور محصول شیلی کشف و ضبط شد.

حسن بیگی همچنین به گشت دیگر تعزیرات در منطقه حقانی تهران اشاره کرد و گفت: یک میوه فروشی در این منطقه به سبب نگهداری نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم رب گوجه ، آب زرشک و آب آلبالوی غیر مجاز و حاوی مواد شیمیایی شناسایی و همه اقلام موجود در این واحد صنفی معدوم شد.

وی افزود: این واحد صنفی همچنین برخی میوه ها را چندین برابر قیمت مصوب عرضه می کرد که به سبب گران فروشی به ۴۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.

حسن بیگی همچنین در مصاحبه با خبرنگار ما درباره مصوبه خالص فروشی هم گفت: اگر چه برخی اتحادیه ها آنطور که باید واحدهای صنفی زیر نظر خود را در اجرای این مصوبه ملزم نمی کنند اما بطور قاطعانه بر اجرای این مصوبه تاکید داریم و در روزهای گذشته دوبار در یک واحد صنفی حضور یافتیم و شاهد بودیم خالص فروشی را رعایت نمی کنند و بطور قطع اگر این تخلف برای بار سوم رخ دهد حتما در سر در این واحد صنفی پارچه ای دال بر تخلف نصب خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنبههههههه؟؟؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      متاسفم براتون که جون آدما براتون مهم نیست و میخواهید ماست مالی کنید.
      بجای اینکار جلوی این افراد رو بگیرید که با جون مردم بازی نکنن
      خدایی هم وجود داره کمی به فکر اون دنیاتون باشید

    • بدون نام

      باز تکذیب کردین که بگین اتفاقی نیفتاده

    • مهدی

      من خودم دو روز پیش گرفتم موی آقا بزه توحلیم بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج