۵۵۰۸۸۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال کیش داد، کاوه مات کرد

ساعاتی پس از وعده باشگاه استقلال به تمدید قرارداد کاوه رضایی، این بازیکن با باشگاه شارلوای بلژیک قرارداد بست.

ایران ورزشی: ساعاتی پس از وعده باشگاه استقلال به تمدید قرارداد کاوه رضایی، این بازیکن با باشگاه شارلوای بلژیک قرارداد بست. انتقال پر سر و صدای شماره ۹ آبی‌ها در حالی خیلی‌ها را شگفت زده کرد که پس از عقد قرارداد با بیت سعید و شهباززاده پیش‌بینی می‌شد که لااقل یکی از مهاجمان سابق جدا شوند. به واقع منطقی به نظر نمی‌رسید که هم زمان این دو بازیکن به همراه کاوه رضایی و علی قربانی در استقلال بمانند و همین اتفاق هم رخ داد و آن بازیکنی که استقلال را ساعاتی پس از عقد قرارداد با شهباززاده ترک کرد، کاوه رضایی بود.

بازیکنی که قرار بود اولویت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات باشد اما هرگز چنین نشد و شماره ۹ آبی‌ها که فصل بسیار خوبی را سپری کرده بود به تیم بلژیکی پیوست. پس از انتشار تصاویری از کاوه رضایی به همراه مدیر باشگاه شارلوا، باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادرکرد که با تحرکات آنها تا پیش از عقد قرارداد کاوه رضایی با باشگاه بلژیکی کاملا در منافات است.

باشگاه استقلال در این واکنش کوشید به نوعی توپ را به زمین مهاجم خود بیندازد و هواداران را مقابل این بازیکن قرار دهد در حالی که هیچ تلاشی برای حفظ بازیکنش به خرج نداده بود. استقلالی‌ها حتی مدعی شده‌اند که برای تمدید قرارداد کاوه رضایی مبلغ یک میلیارد تومان به‌عنوان پیش قرارداد برای این بازیکن کنار گذاشته بودند اما این ادعاها قابل پذیرش نیست چون یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاوه رضایی را به سمت تیم شارلوای بلژیک سوق داد همین خلف وعده‌های پی‌درپی بود و نباید از یاد برد که در طول فصل شانزدهم بارها خبر دلخوری‌های رضایی از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوقش به گوش می‌خورد و حتی خبرهای موثقی درباره شکاف میان این بازیکن و مدیریت باشگاه استقلال در فضای رسانه‌ای دست به دست می‌شد.

حتی گفته می‌شد که افتخاری مستقیم به کاوه رضایی اعلام کرده هر جا می‌خواهد برود و استقلال نیازی به حضور او ندارد. با این حال سایت باشگاه استقلال بدون اینکه خبرهای منتشره ماه‌های اخیر را در یاد داشته باشد یا بدقولی‌های مکرر باشگاه را مد نظر قرار دهد این جدایی را بسیار ناجوانمردانه خوانده است در حالی که اگر واقع بین باشیم درمی‌یابیم رفتار باشگاه استقلال با شماره ۹ به گونه‌ای نبود که نشانه‌ای از خواستن در آن پیدا شود.

در حقیقت همه اهدافی که در پس این بیانیه نهفته شده این است که رضایی در مقابل هواداران قرار بگیرد و طوری وانمود شود که این بازیکن بدون توجه به نیاز باشگاه استقلال ایران را به سمت بلژیک ترک کرده است.

منصوریان به کاوه رضایی چه گفته بود؟

3 سهمیه پیش کی‌روش دارم

اما در جدایی کاوه رضایی از استقلال دلایل دیگری هم مطرح است و گفته می‌شود سوای بدقولی‌هایی که باشگاه نسبت به پرداختی‌های این بازیکن داشته و البته جذب دو مهاجم قبل از تلاش برای تمدید قرارداد، علت اصلی قطع همکاری این بازیکن با استقلال حذف از تیم ملی است و شماره ۹ توقع داشته به واسطه نمایش خوب این فصل در لیست تیم ملی قرار بگیرد. البته بخشی از این دعوت نشدن به خواسته کارلوس کی‌روش مربوط است و نباید علایق سرمربی تیم و ملاک‌هایش دراین راه را بی‌اثر دانست اما ظاهرا منصوریان پیش از جذب کاوه رضایی به او قول‌هایی داده و حتی گفته که نزد کی‌روش ۳ سهمیه دارد و به طور قطع اگر رضایی به استقلال بیاید و نمایش خوبی داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود.

رضایی که پیش از حضور در استقلال سابقه دعوت به تیم ملی را داشت ظاهرا توقع داشته باشد با حضور در استقلال و دوستی‌های منصوریان با کی‌روش که همواره از آن شنیده به تیم ملی برگردد اما چنین اتفاقی رخ نداد. کاوه رضایی حتی درمیان بازیکنان استقلال بارها به طعنه از این موضوع یاد کرده و گفته که منصوریان برای بازگشتش به تیم ملی نتوانسته کاری انجام دهد.

به هر حال ماجرای دعوت نشدن کاوه رضایی به استقلال را نباید گردن منصوریان انداخت و علی القاعده خود بازیکن است که در دعوتش به تیم ملی نقش ایفا می‌کند و نه روابطی از این دست. اگر هم رضایی روی این دوستی‌ها حساب کرده از بیخ و بن مرتکب اشتباهی بزرگ شده است و بازیکن باید به واسطه توانایی‌های ذاتی و درخشش به تیم ملی فراخوانده شود.
گرچه دعوت شدن رضایی به تیم ملی با توجه به حضور مهاجمان بین‌المللی همچون سردار، قوچان‌نژاد، جهانبخش و حتی اشکان دژاگه کار ساده‌ای نیست و این بازیکن برای اینکه به خواسته‌اش برسد باید کوششی دوچندان داشته باشد. شاید با حضور شماره 9 در باشگاه شارلوای بلژیک و پیوستن به صف لژیونرهای فوتبال ایران او به آرزویش برسد و لااقل یکی از مردان ملی‌پوش ایران در جام جهانی روسیه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منصوریان 3 سهمیه پیش کیروش دارد؟؟
      مگه تیم ملی ارث باباته که سهمیه برای خودت گذاشتی کنار
      کیروش هم برای همین قولهای بی خودت بازیکن از استقلال دعوت نمی کند چون از دکل تیم ملی هم بالا میری و از خودت هیچی نداری جز ادعای الکی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بسوز

    • بدون نام

      با توجه به اسناد و حرفایی که خود بازیکنا زدن هشتاد درصد مبلغ قرارداد بازیکنا داده شده که این پرداختا تو این سالها بی نظیر بوده که حتی پرسپولیسیا نسبت به پرداختای استقلالیا معترض شدن. پس مسئله مالی نمیتونه مطرح باشه. متاسفانه بازیکنا مثه قبل رو لباس این دو تا تیم دیگه تعصب ندارن. به قول پروین یه زمانی بازیکنا حاضر بودن پولم بدن تا برای استقلال و پرسپولیس بازی کنن. جای عشق و تعصبو متاسفانه چیزای دیگه ای پر کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج